Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '10

 
Kategori
Anılar
 

Bugün "anlam" kazanmalı...

Bugün "anlam" kazanmalı...
 

Bazen anlayamasak da çoğu şeyi biliyorum ki aslında özümüzde iyiyiz. (nasıl iyi olmayabiliriz? Bizler bir zamanlar bebektik, en saf halimizleydik) Geçen yaz bir köpek gördüm bizim evin karşısında bulunan belediyenin çöp konteynırında yiyecek arayan.. Gözlerim doldu keşke elimden birşey gelebilseydi diye düşünürken bir köpek havlaması acı çekercesine ardından da 3 el silah sesi? Ne mi olmuştu… yan tarafta bulunan polislerden biri (evimizin yan tarafı karakol ve askeri lojmanı ayrıca polis lojmanını bulunduruyor.) köpeği vurmuştu.. Yere yığıldım hıçkırıklarımı saatlerce tutamadım. Köpeğin can çekişi ve haykırışları aklımdan gitmiyordu. Çok yazık değil mi? Bir polis yapıyorsa bunu gerçekten yazık değil mi?

İnsanlar zaten hayvanlara saygı duymuyor kendilerinin ne kadar hayvan olduğunu bilmeden(arada tenzih ettiklerim var bilesiniz)… Kedilere nankör diyenler bilmezler ne kadar nankör olduklarını? Sevgiden bahsederler sevgisizliklerine bakmadan… Hayvanlara yardım edeceğinize insanlara yardım edin o kadar aç insan var sokakta diyen zihniyet insanla hayvanı kıyaslayabiliyor; çünkü biliyor “ ne kadar hayvandan aşağı” olduğunu…

Bugünü anlamlandıralım ve kapımıza küçük bir kap yemek ve biraz su bırakalım. Eminim birine bir faydası olacaktır. Sonra huzurunuzu hissedin. Sayenizde bir canlı yaşama tutunacak…

BAZEN PENCEREDEN BAKIN… BİR KUŞA TAKILIN… ONUNLA UÇUN… ONA KENDİNİZİ ANLATIN O DA SİZE… GÖKYÜZÜ OKADAR UZAK DEĞİL ASLINDA… HALA İNSANSANIZ EĞER…

 
Toplam blog
: 9
: 2334
Kayıt tarihi
: 08.06.10
 
 

Üniversite eğitimi görüyorum yaşım 20. Kitaplar, müzik ve filmler ilgimiz çekmekte. Güncel olan herş..