Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Bugün, bayram şekerim!

Bugün, bayram şekerim!
 

Bayramın kutlu olsun şekerim! Bu bayram hiç param yok! Anca sana bu yazıyı yazabildim...


Bugün,

Bayram şekerim! 

Sen de benim bayram şekerimsin!

Akide şekeri gibi klasik; 

Modası, devri geçmeyen, tadı değişmeyen...

*

Kimi zaman da, nane şekeri gibi, mollalığın mı tutuyor ne!

*

Bazen bonbon şekerimsin!; bana çocukluğumu hatırlatan...

Bazen de horoz şekeri gibi, ibiği boğazıma batan!

*

Bayram günü pamuk şekeri yenir mi; bilemem de...

Pamuk şekerleri de bana seni hatırlatır bazı bazı...

Park çocuklarının unutulmaz ağız tadıdır onlar çünkü.

*

Ben de senin elma şekerinimdir belki!

Dışı şeker, içi elma kaplı...

Görünüşü çok sevimli;

Ama kolay kolay da diş geçmeyen şeker modeli!...

*

Hadi gel, bi şekerci dükkanı açalım istersen seninle...

Tam da Yenikapı'daki şekerci Hacıbekir'e karşı...

Deniz püfür püfür eserken hem de...

*

Bizim şekerlerin; tadı da, aroması da bi başka olur değil mi?

Kilosuna paha biçilemeyen Anzer balı gibi...

*

Şekerciiii! Şeker satarım ben!...

Tadı damağınızda kalacak bayram şekerleri...

*

Minik minik şekerlerimiz de olur belki seninle...

Haa! Ne dersin?

Kimi; kırmızı şapkalı, örgülü saçlı;

kimiyse, tam bir velet!; tıpkı babasının oğlu!

*

Bayramın kutlu olsun şekerim!

Bu bayram hiç param yok!

Anca sana bu yazıyı yazabildim...

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..