Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Oğulcan Sümbüloğlu

http://blog.milliyet.com.tr/ogulcans

19 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Bugün, ben..

Bugün, ben..
 

Bugün kendimi görünmez hissediyorum. Yanımdan geçenler, yüzüne baktıklarım ve yüzüme bakanlar; hiçbiri görmüyor beni. Caddeye atlasam bütün arabalar üstümden geçecek sanki. İstesem duvarların içinden de geçebileceğim. Bir sıçrasam bir daha inmeyeceğim yere. Uçacağım görünmezce. Görünmemenin hafifliği götürecek beni bu âlemden. Selpak satan çocuklar bana sokulmuyorlar. Beni görünce susuyor “6 kalem pil 1 lira” diye bağıran amca. Bana da bağırsa bütün pilleri alacağım. Bana da bağırsa varolduğumu anlayacağım.

Bir o kadar da önemsiz hissediyorum kendimi bugün. Şu an ölsem nerde ne eksilir diye düşünüyorum. Bu dünya mı bana fazla, ben mi ona eksik geliyorum, bulamıyorum. Önemsiz olmak büyük dert, anlıyorum. Kader arkadaşları arıyorum kendime önemsiz olanlar arasından. İlk kapı kolu geliyor aklıma. O açıyor bize tüm kapıları ama biz ona bakmıyoruz bile bir kere. Ben de kendimi öyle görüyorum bir an. Çünkü elimi tutuyorlar ama yüzüme bakmıyor bu insanlar. Dünya ise elimden de tutmuyor.

Kendimi çok gecikmiş hissediyorum bugün. Beş yüz sene önce bu dünyaya gelmiş olmanın özlemini duyuyorum. Belki herşey daha farklı olurdu diyorum. Sonra aklıma beş yüz sene sonra doğacaklar geliyor. Değişen bir şey olmayacağını görüyorum.

Bugün kendimi çok terkedilmiş hissediyorum. Hayat, aşklarım, umutlarım, hayallerim.. Uzuyor gidiyor terkedenler listesi. Bir yalnızlığım terketmiyor beni, körolası yalnızlığım. Kadim dostum, beşik kertmem, büyük aşkım; yalnızlığım.

Nankörlük de var bugün hissettiklerim arasında. Güneşe bakıyorum, havayı soluyorum. Daha fazla neye ihtiyaç duyabileceğimi düşünüyorum. Çok kabarık bir liste çıkıyor. Aşk mı dersin, para mı dersin.. Suçlu hissettiriyor kendimi bana bu doyumsuzluğum. Ne yapayım, insanoğluyum. Teselli sanki.

Bugün kendimi çok âşık hissediyorum. Görünmez, önemsiz, gecikmiş, terkedilmiş ve nankör bir âşık. Kalbim kendine gel, beni yine sen uyandırırsın bu derin uykudan. Aklım yerine geç, bana yine sen gösterirsin ne yöne gitmeliyim. Ne kadar âşık olsam da kendimi kaybetmemeliyim.

 
Toplam blog
: 7
: 500
Kayıt tarihi
: 19.12.06
 
 

İstanbul Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı bölümü öğrencisiyim. Politika ve edebiyat alanın..