Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '11

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Bugün "Öğretmenler günü"

Bugün "Öğretmenler günü"
 

Size bir gül sunuyorum öğretmenlerim...


“ÖĞRETMENİME

Bilmem anlatabilecek miyim

İçimdeki tarifsiz duyguları

Öğretmenim geldi ziyaretime

Süheyla öğretmenim

.

Yine öylesine güzel öylesine zarif

Teşekkür ederim zaman sana

Çocuk kalbimle sevdiğim

Öğretmenime dokunmamışsın hiç

Binlerce teşekkür öğretmenim sana

Gelip oturdun karşıma

Tarifsiz

Yaşama sevinci verdin bana

Hala öğrenciyiz ya indinde tembihledi

“Bir çınar isterim ulu

İnsanlık değerlerinden olsun yaprağı dalı

Gölgesinde uyusun ulusum mutlu”             

Erek güzel erek asil erek kutlu

Ama katili olunması lazım

Kinin nefretin kıskançlığın

Ve düşmanlığın        

Bir çınar büyütsem ulu mu ulu

Gölgesini armağan etsem

Öğretmenime

Bölsün, bölsün dağıtsın sevdiklerine

Ne kadar da özlemişim meğer seni

Güzel yüzlü güzel sözlü öğretmenim

Ne de çok seviyorsun bizleri

Anladım bunu derinden bakınca gözlerinize

Dürüstlük tutkun iyilik aşkın

Sanatçı bakışın paylaşma arzun

Mutluluğu bunlarda arayışın

Sevindirdi beni sevindirdi öğretmenim

Bir ulu çınar büyüttüm düşlerimde

Gölgesini armağan ettim öğretmenime

Bölsün, bölsün dağıtsın sevdiklerine

Bir ulu çınar büyüttüm öğretmenim sana

 

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun:)

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..