Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '09

 
Kategori
Özel Günler
Okunma Sayısı
2037
 

Bugün 23 Nisan…

Bugün 23 Nisan…
 

23 Nisan Kutlu Olsun...


‘’Bugün 23 Nisan neşe doluyor insan’’ diye mısraları olan bir şiir vardır ve herkes hayatının bir devresinde mutlaka,okumuş ya da duymuştur.

Bugün sabah uyandığımda bu cümleyi anımsadım ama baktım ki ben hiç neşe dolmuyorum yaf :( Çünkü çalışıyorummm :(

Çok sinir bozucu bir durum şehrin büyük çoğunluğu resmi tatil dolayısı ile yatarken sabahın köründe işe gelmek.Bende işte bunu düşünerek hiç de neşe dolmadığımı hissettim.

Yanı başımda kız kardeşim yatıyor ee okul tatil,içerde ağabeyim yatıyor işyeri resmi tatil,bense her zamanki vakitte ayaktayım.Hayır birde akşamdan plan yapmazlar mı ‘’yarın herkes tatil müzelerimi gezsek,hava güzel olursa piknik mi yapsak,kuzenlerde tatil onlara da haber verelim çoluk çocuk gezerek geçirelim 23 Nisan gününü… ‘’Sinir şeyler bensiz gezeceklermiş hıh!:(

Ben çocukluğumu özledim yaa :(

Zaten büyümeyi sevemedim hiç birde bu güzel günde çocuklar gibi şen olamadan mesai yapıyor olmak iyice sinir bozucu.Ne diyelim büyümenin acımasızlığı diyorum ben buna.

23 Nisan ne kadar kıymetliydi benim için küçükken,benim önemsendiğim benim için ulu öderimin armağan ettiği bir gün,öyle kıymetliydi ki tarifi yok.Aslında ben çocukluğu yitirmişliğin olgunluğuyla o hissettirdiklerini özlüyorum galiba,tatil,gezme bahane,23 Nisan şahane:)

Şimdi çocukların gözlerinde görüyorum benimde bir zamanlar hissettiklerimi ve hala çocukmuş gibi onlara katılamadığım içinde kızıyorum büyümeye…

Aman olsun yaf her yaşı ayrı güzelliği var,içimdeki çocuk sık sık göz kırpıyor bana o var olduğu sürece ne 23 Nisanlar ne tatil günleri sevince boğmaya devam edecek beni.

Amma uzattım yahu,çalışıyor olmak çeneme vurdu galiba:)

İşin özü kısası,23 Nisan bütün çocuklarımıza ve çocuk kalanlarımıza kutlu ve mutlu olsun…

Sevgi ile…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 205
Toplam yorum
: 496
Toplam mesaj
: 91
Ort. okunma sayısı
: 4368
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster