Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '10

 
Kategori
Siyaset
 

Bugün 23 Nisan neşeyle dolamıyor insan

Bugün 23 Nisan neşeyle dolamıyor insan
 

İlk TBMM


Milli Egemenlik bayramının 90. yılını kutladığımız bu yıl, pek çok soru işaretleriyle beraber geldi. Aklı selim her Türk vatandaşı bu soruyu kendine sormaya başladı 'ne olacak bu ülkenin hali' onlarca Türk subayı gözaltına alınmış, Ulusalcılar bi şekilde susturulmuş, açılım saçılıma dönmüş, Ermenistan yüzünden dost Azeri halkı küstürlmüş karşılığı dogalgaz zammı olarak dönmüş, meclis herkesin Türk milleti ni tehdit edebileceği bir yer haline gelmiş, iş aramaktan vazgeçmiş onlarca işsiz, Cumhuriyet tarihinin en kapsamlı kadrolaşmasını yaşıyan bi ülke.

Durum bu kadar vahimken susan boyun eğen bi toplum, milletin derdinden başka herşeyle ilgilenen sivil toplum örgütleri, komutanlarına bile sahip çıkamayan bi Genelkurmay ve kendi Anayasasını oluşturmaya çalışan bi hükümet...

Üzülüyorum kendimden çok ülkeme. Üzülüyorum adı konmamış çocuklarımın istikbaline. Üzülüyorum, üzülüyorum, üzülüyorum çaresizliğime...

 
Toplam blog
: 19
: 567
Kayıt tarihi
: 23.04.10
 
 

Selçuk Üniversitesi Mezunu. Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı ve Anadolu Üniversitesi U..