Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

BUGÜN 29 EKİM

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

 

Bugün 29 Ekim

Cumhuriyet yönetimine geçiş günümüz

Bugün

 

Cumhuriyet

Halkın kendi kendisini yönetmesidir

Halkın

Kendi kendisini yönetmesi demek

Her şey

Halkın istediği şekilde olacak demektir

 

Halkı

Seçimden seçime adam sayarak

Alelusul yönetmemektir

 

Burada temel nokta

Halkın

Kendi kendisini yönetmenin

Ne demek olduğunu bilmesidir

 

Halk bunu bilecek

Hem de

Çok çok iyi derecede bilecek

Ne zaman

Neyi nasıl yapacağını bilecek yani

 

Bugün için

Ne yazık ki canlarım

Bizim halk

Kendi kendisini yönetmenin

Ne demek olduğunu bilmiyor

 

Gidip oyunu veriyor

O bile kusurlu aslında

Birçoğumuz oy bile vermiyoruz

Sorarım size

Siz hiç oy kullanma oranının 0/0100

Olduğunu gördünüz mü

Görmediniz

Hal böyle olunca canlarım

Söyleyecek söz kalmıyor

 

Yaşam sıkıntısı çektiğimizde

Söylemedik söz bırakmıyoruz

Ama

Âmâsı var işte

 

Ben diyorum ki

Oy verme günü

Gidip oyunu vermeyenin

Söz söylemeye hakkı yoktur

 

Yani canlarım

Mademki

Ülke benim

Bu ülkeyi ben yönetiyorum

Öyleyse

Adam gibi yönetmeliyim arkadaş

Deyip

Her şeyi

Dört dörtlük yaptıracağız

Seçtiğimiz parti

Ben neysem o da öyle olacak

Ben ne istersem onu yapacak

Burada

Doğruluk ölçeği geçerli olacak tabii

Olmadık istekler

Söz konusu bile olmayacak

 

Ne

Nasıl yapılırsa

O öyle yapılacak

Toplum yaşamı

Düzgün sağlam ve sağlıklı olacak

 

Herkes ama herkes

Mutlu müreffeh yaşama geçecek

Ağlayan sızlayan kalmayacak

 

Herkes herkese

Güler yüzle bakacak

Tatlı dille seslenecek

Herkesin

Severek yaptığı bir işi olacak

 

İş alanında

Toplumsal ahlak çok önde olacak

Üreticide

Akıl

Ahlak

Adalet

Adap

İş aşkı

Tam olarak yaşanılacak

 

İşte canlarım

Rahmetli Atatürk’ümüz

Bize bu olguyu armağan etmiştir

Onun için

Ben

Büyük Atamıza sevgiyle anıyor

Hep ama hep

Allahtan rahmetler diliyorum

 

Son sözüm

Cumhuriyet bir nimettir

Cumhuriyeti bize armağan eden de

Yani Atatürk’ümüz

En yüce insandır

En Türk sevendir

 

Ona

Minnet duymalıyız canlarım

Duymazsak nankörlük yaparız

Nankörlük çirkinliktir

Çirkin davranış

Bu dünyada da

Allah katında da kabul görmez

 

Cumhuriyetimizin 98. Yıl dönümü

Kutlu olsun Halkımız

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..