Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Bugün anladım...

Bugün anladım...
 

Bugün anladım ki aramızdaki her şey bitmiş. Gözlerine baktığımda o ışıltıyı göremediğimde, sesinde hep bana karşı olan o nazik tınıyı duyamadığımda, gözlerini benden kaçırdığını fark ettiğimde anladım ki bitmiş aramızdaki her şey….Oysa onca zamandır yaşananlar bir elveda yı hak ediyordu…Birbirimize söyleyecek sözlerimizin kalmaması ne acı…Ne zaman bu hale geldik biz? Ne zaman ördük aramıza o duvarları?

Seni özleyeceğim, hem de deliler gibi… Seninle konuşmayı, sana dokunmayı, yüzündeki gülüşü, sesindeki o tınıyı ve gözlerindeki parıltıyı….aslında ayrılık birden olmadı biliyorum…zamanla biz sürükledik bizi bu hale. Birbirimizin arkasından çevirdiğimiz onca dolap sevgimizi bitirdi… Nasıl oldu da birbirini seven, birbirine karşı böyle tutku aşık olan biz koptuk?

Aslında her şey ortadaydı…. Ben hep buzlar kraliçesi oldum, soğuk-kaprisli-gururlu-kendinden emin-hep haklı olmaya çalışan… Sen ise mağrur kraldın, ulaşılması imkansız-tüm dağları yaratmış olan-herkesin üstünde-burnu havalarda -güçlü-gururlu….Birbirinden tamamen farklı iki kişilik….Ama aşk bu değil miydi sevgili? 2 inatçı keçi gibi hep kavga-hep tartışma-hep küslük….kendimiz ettik bize bunu…

Neden hiç sana güvenemediği hep düşündüm…Nasıl güvenebilirdim ki? Bir ihanetti bizi bir araya getiren ve şimdi de bir ihanet bizi ayıran… sen benim bilmediğimi sanıp yeni limanlara yelken açarken, ben her şeyi bilip hep 3 maymunu oynadım…Ama artık bende bittim…Sende ki benim bittiğini görünce bende gidiyorum sevgili…
Bu son vedamdır sevgili...Bir dahası yok, tekrarı yok...Biz bittik ve ben bunu kabul ediyorum artık...

 
Toplam blog
: 26
: 846
Kayıt tarihi
: 19.10.08
 
 

77 yılında Adana' da doğdum. Üniversite, lise, ortaokul ve ilkokulu Adana' da okudum. Şimdi de Adana..