Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Bugün bayram..

Bugün bayram..
 

Çocukluğumdan bu yana bütün milli bayramlarda babam her sabah erkenden kaldırırdı hadi kızım törene git diye. Sızlanırdım hep ama her seferinde giderdik. Küçük minicik bir kızken babam elimden tutar birde tahta saplı küçücük bir Türk bayrağı alırdı ve beni götürürdü bayrama. Anlamazdım her zaman neden biz gidiyoruz baba ya diye söylenirdim. Kızım bu milletimizin bayramı sen gitmezsen, gençler gitmezse kim gidicek derdi ve ben de o çocukluk aklımla yazık gitmeliyiz diye düşünürdüm.

Büyüdükçe babam her Türk Genci törenlere katılmalı diye yollardı bizi.
Kendisinin iş olsa annemle yollardı. Al çocukları hadi bayrama derdi. Oysa küçücük bir ilçede yaşıyorduk ve öyle çok coşkulu törenler de olmazdı. Ama öğrenmiştim artık her Türk genci gitmeli derdim kendi kendime ve babamın söylemesine gerek kalmadan gidiyordum.

Ve bunu bana anlatan bababa binlerce kez tesekkurler. Evet babacım rahat ol senın kızın bu sabah her Türk gencİnİn yapması gereken görevi yerine getirdi ve sabahın sekizinde bayram töreninin yolunu tuttu ve bu kez kendi bayrağını da kendisi aldı. Benim de çocuklarım olduğun öğreteceğim ilk seylerden biri bu olacağına eminim.

Güzel ülkem bayramımız kutlu olsun....

 
Toplam blog
: 8
: 1338
Kayıt tarihi
: 20.08.08
 
 

Akdeniz üniversitesi hemşirelik 3. sınıf öğrencisiyim. Mersin 1987 doğumluyum. Hayatı tadına vararak..