Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '08

 
Kategori
Felsefe
 

Bugün bayram

Bugün bayram
 

Bayram çiçeksiz olmaz...


Merhabalar herkese,

Bu benim ilk yazım. Bayrama rastlaması nedeniyle, yazdığım bayram şiiriyle katılıyorum aranıza. Dilerim ki bayram tadında güzellikler paylaşırız…

Bugün bayram;

Yürekten diliyorum ki,

Ailem, dostlarım, tüm insanlar,

Mutlu olsun.


Bugün bayram;

Yaşamdan kovuyorum ki,

Yalnızlıklar, kederler, tüm acılar,

Uzak dursun.


Bugün bayram;

Zamandan bekliyorum ki,

Gözyaşları, feryatlar, tüm çığlıklar,

Artık sussun.


Bugün bayram;

Gerçekten istiyorum ki,

Şehirler, sokaklar, tüm yuvalar,

Neşe dolsun.


Bugün bayram;

Yaratana yalvarıyorum ki

Güzellikler, dilekler, tüm dualar,

Sizi bulsun.


Bugün bayram;

Coşkuyla söylüyorum ki,

Herkese, her zaman, tüm bayramlar,

Kutlu olsun.

 
Toplam blog
: 9
: 1160
Kayıt tarihi
: 09.12.08
 
 

Trakya' da doğdum, Anadolu' da yaşadım. Emekli felsefe öğretmeniyim. İki kızım, üç torunum var. Öğre..