Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Bugün bayram

Bugün bayram
 

Bayram bayram

Dostluk, kardeşlik, erdemlik

Yakın, derin ve uzak

Görünmesin tüm çirkinlikler

Her yer gün aydınlığınca sıcak

Duman tütsün her ocak

Kardeşçe, dostça merhaba

Bayramın kutlu olsun ey dost

Güvercin mavisi aydınlık

Defne yeşili huzur

Çocuklara salıncak

Ve her geline bir duvak

Bugün bayram

Küçük, büyük herkese

Candan diyorum merhaba

Tüm kötülüklere inat

En kötü günün böyle olsun

Barışalım, görüşelim, kucak kucak

Dostça, kardeşçe, uygarca

Kin ve nefret öte kalsın

Her şey günaydınlığınca sıcak

Abdülkadir GÜLER

NOT: Sevgili Milliyet Blogdaşlarımın hepsinin kurban bayramlarını yukarıdaki şiirimle kutlamak istedim.

Tümünüze birer deste karanfil çiçek sunmayı isterdim. Ulaşmayı beceremedim, yapamadım.

Bu şiirimi lütfen, bir bayram şekeri niyetine saymanızı diler,

selam ve saygılarımı sunuyorum. Hepinize sağlıklı mutlu ve kutlu bayramlar diliyorum efendim...

***

Yaz Güneşi Bengisu / Şiirler- Abdülkadir Güler, Cumhuriyet Matbaası 2004- Söke / AYDIN.
 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..