Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Bugün bekleme beni ey Türkan'ım

Bugün bekleme beni ey Türkan'ım
 

"Tahir Elçi'ye"

Bugün kaç baba eve dönmeyecek,
Bugün kaç çocuk, gözü yaşlı,
Pencereden karanlık sokağa bakacak.
Kaç kadın üşüyecek, dokunuş özlenecek.
hep özlenecek.

Bugün kaç baba eve dönmeyecek,
Kaç anne 'evladım!' diyemeyecek,
Kaç baba oğula sarılamayacak.
Sevgi üşüyecek, sarılış beklenecek.
hep beklenecek.

Bugün kaç baba eve dönmeyecek,
hiç dönmeyecek.
"Ölüm Allah'ın emri, ayrılık olmasaydı"
Ölüm Allah'tan gelseydi,
Pusuda beklemeseydi,
kahpeliği merminin.

Bugün kaç yürek ölecek,
Kaç eve ateş düşecek,
Mevsim sonbahar, sararma hiç bitmeyecek.
Mevsim hazan, bahar gelmeyecek,
hiç gelmeyecek.

Ah ne çok uzaksın hayat,
Nerede bıraktın kalbimin sesini.
Dört Ayaklı Minare'nin dibinde
Kanatlarımdan vuruldum,
Güvercinlerim bir daha uçmayacak,
uçamayacak.

Bugün bekleme beni sıcak evim,
Bekleme Tahir'ini ey Türkan'ım,
Bu adam gelemeyecek,
Baban gelemeyecek ey Arin'im, Nazenin'im.

Ne çok özledim sarılmayı anacığım,
Ah baba,
Ne çok görmek isterim seni.
Heyhat ölüm vakitsiz,
Adaletsiz, heyhat ölüm.
Pusuda bekler kahpeliği merminin.
Bekler pusuda merminin kahpeliği.

karakusabbas@gmail.com

http://blog.milliyet.com.tr/abbaskarakus

 
Toplam blog
: 13
: 209
Kayıt tarihi
: 17.07.16
 
 

Abbas KARAKUŞ  Diyarbakır'da doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Ergani'de tamamladı. İzmir Dokuz..