Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Bugün ben falıma baktım

Bugün ben falıma baktım.

Falımda bir peri.

Bana güzel şeyler düşünmeli dedi.

Haydi güzel şeyler düşünelim

Güzel şeyler düşünebilmek, çirkin şeyler düşünememek kadar zor biliyorum.

Önemli olan da bu ya.

Zor olanın üstesinden gelmek.

Güzel şeyler düşünmek yürek ister.

Adamlık ister.

Haydi şeyler güzel düşünelim.

Günlerdir.

Bugün kredi kartlarından söz etmeyelim.

Susuzluktan, huysuzluktan.

Vicdansızlıktan, soysuzluktan…

Güzel şeyler görelim, güzel şeyler gösterelim gözlerimize.

Bugün güzel şeyler düşünelim.

Atın çifte atışını değil de mesela tırısa kalkışını düşünelim.

Kanaryanın ötüşünü, bir çocuğun gülüşünü düşünelim.

Bir fırça alalım elimize en güzel resmi çizmeye kalkışalım.

En güzel şiiri yazmaya çalışalım.

Boyumuzdan büyük olsa da.

Çirkinden güzel çıkarmayı başarabiliriz beklide.

Güzelden çirkini çıkaralım.

Tırtıldan nasıl çıkarmış kelebek onu düşünelim.

Kendimizi kandıralım demiyorum.

Fakat kendimizi kahredelim de istemiyorum.

Hiç olmazsa bugün.

Bir gün verin kendinize hiç olmazsa.

Bir hak daha tanıyın.

Bir fırsat, ne derseniz deyin işte.

Ağırbasan üstümüze çökmeden.

Bizim güzel düşüncelerimiz ağır bassın bu kez.

Ağırbasanlarımız üstüne …

Haydi güzel şeyler düşünelim.

Bugün hiç olmazsa bu gün.

Yarın ne mi olacak?

Bugün bir kapı açın da yarın o kapıdan bir giren bulunur elbet.

Bugün ben falıma baktım

Falımda bir peri.

“Güzel şeyler düşün” de bana.

Haydi güzel şeyler düşünelim.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..