Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

15 Nisan '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün benim doğum günüm...

Bugün benim doğum günüm...
 

Aslında ne yazacağımı pek bilmiyorum.

Hayattaki yirmibeş yılını bitirmiş yirmialtıncı basamağa adım atmış birinin yazacak çok şeyi olmalı belkide...

Sevinçleri, hüzünleri, mutlulukları, acıları v.s

Neler sığdırdık geçmiş yıllara ve daha kimbilir neler sığdıracağız.

Gönül ister ki herkes geriye dönüp baktığında hep mutluluk sığdırsın yamaçlarına, hüzünler olmasa...ama hüzünler olmasa tadına varamayız belkide yaşadığımız mutlulukların.Üzüntüleri yaşamadan öğrenemeyiz sevinçleri.

Şimdi düşünüyorum da... acılarla mutlulukları, hüzünlerle sevinçleri, ayrılıklarla sevmeyi öğrendim geçmiş yıllara meydan okurcasına.

Düşdükçe kalkmayı öğrendim daha emin adımlar üzerine ve birdaha düşmemeyi.

Doğum günleri hüzün kokar bana.Ne kadar kutlanan bir gün olsada hüzün yüklüdür sanki içinde. Sevinçle hüznü bir arada yaşamak gibi.

Her yıl pastanın üzerinde artan mumları izlemek gibi.

Herkes yanındadır o gün, sevdiklerin tarafından unutulmamışındır ama yinede içinde yaşadığın bir yalnızlık vardır.Yeni bir yıla girerken herkes mutluyken sen daha geçen senenin muhasebesini tamamlayamamışındır yüreğinde.

Herkes gülerken sen ağlarsın belkide içten içe

Ama hayat,

acılarla mutlulukları, hüzünlerle sevinçleri, ayrılıklarla sevmeyi, düşünce kalkmayı çoktan öğretmiştir sana.

Geçmiş yıllar hüzün koksa da sen koşarsın yeni baharlara...


saygılarımla

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..