Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

08 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün benim doğum günüm ..

Bugün benim doğum günüm ..
 

Bugün benim doğum günüm, kelimeler büyüyor ağzımda dökülüyor satırlara !

Baharları severim.. Limonata kıvamında ki baharları. Beni dünyaya salıveren mevsimi..

Anneler gününe denk geldi çok kez doğum günüm. Ama bu sene daha da farklı oldu. Blog ailesinde ki ilk doğum günüm ! Bu bir ayrıcalık olsa gerek diye düşündüm ve yazmaya karar verdim.

Daha yeni döndüm şehirimden. Orada topladığım enerjiyle sanki yeniden doğmuş gibi oldum. Bir farklı oldu bu sene benim için.

Oldum olası enteresan geçmiştir doğum günlerim. Bir keresinde dershane sınavına girmiştim sabahın köründe. Ertesi sene anneler günüydü ..Önce kim kutlayacak gibi beklemiştim. Ben mi annem mi. Başka bir sene düşmüştüm .Evet ! Akşam eve giderken bacağımda kocaman beyaz bir sargı ve ben yeni yaşıma "merhaba" demiştik. 2002 senesinin 8 mayısında ise hayatımın en acı doğum günümü yaşadım. Sabah uyandım. Babamın raporunu almak üzere doktora gittim. Ve bana babamın 1 ay ömrü kaldığını söyledi.. Eve döndüğümde babam büyük heyecanla beni bekliyordu.

Bana aldığı pastayı üflemem için ! Bende hiç bir şey yokmuş gibi üfledim. Mumu üflerken bir dilek tutulur ya tuttum ! Olamayacağını bile bile.

Mum söndüğünde benim de o "an" umutlarım sönmüştü. Oysa ki her doğum günümde yeni umutlara yelken açan ben yüreğimin söndüğünü hissetmiştim.

Hüzünle karışık başladım günüme. Bir ışık canlandı gözümde. Işığı yakalamk için de oturdum masama. Mum yaktım kendime..Söndürürken "güzel günler" diledim tüm sevdiklerime !

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..