Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün benim doğum günüm...

Bugün benim doğum günüm...
 

BEN...

Anamın babamın ilk kızı, nazlısıyım... Cumhuriyet şenliğini hissetmişim anamın karnında...Anacığımı da yürütmemişim mehter marşı , alayıyla...sıska , nazlı bir kız gelmiş dünyaya...Adımı babannem koymuş bütün kayın validelik endamıyla...

Ben Mİ?

Ben NERGİZİM, ben nazlıyım...

Sarp kayalarda gün ışığına çıkan mis kokulu...nazlı çiçeğim... yanlız sarı beyaz açmam ben...

Sevginin tüm renkleri bulunur doğamda...

Yalnız baharda açmam ben , dört mevsim sevginin tüm renkleriyle açarım gönüllerde...


Kimine göre çok candan , Kimine göre burnu havadayım... kızgınlığım öfkem sabah çiği kadardır gönlümde...İstesemde kızamam kimselere... Diyeceksiniz , kendini beğenmiş zaten beğenmezsem çatlarım ben ...Kim ne derse desin , ben sevgi insanıyım...

Bugün doğmuşum ben...yaşamımın en keyifl dönemindeyim yaşam çiçeklerimle beraber...

Bu gün benim doğum günüm ...Ne dileyeyim sağlığım huzurum yeter bana...

Bugün hediyelerin en güzelini aldım ben. Kız kardeşim nesrinin bu yanını hiç bilmezdim ben. Bana bir şiir yazmış okudu telefonda...Öyle mutlu oldum ki , şiirleri okuyup yazan hep bendim, onlara... ne güzelmiş bu duygun yaA !

Dinlerken ağladığıma bakmayın aslında çok mutlu oldum ben...

Dostlarım sizlerle bu şiiri paylaşmak istedim...

İYİ Kİ VARSIN ;

SEN iyi ki varsın, kıymetini bilmediğimiz

Sevgilerin sırrını çözebilmek adına ...

SEN iyi ki varsın , sebebini bilmediğimz

Yüklerin altında ezilmek adına...

SEN iyi ki varsın , bu dünya da yaşanacak ,

Tüm güzellikler adına...

SEN öyle bir şey için varsın ki,

Gönüllerimizin derinliklerinde

Yanan hasreti söndürmek adına...

SEN iyi ki varsın ,

Bizi dünya'ya getiren anam adına...

Sen öyle birşey için varsın ki kardeşim...

Hiç tatmadığım sevgi adına...DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...

Yaşım mı ? hiç sormayın...İkinci baharıMI yaşamaktayım....

İşte böyle dostlarım...sevgiyle kalın...

29/10/2007

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..