Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

Bugün benim doğum günüm

Bugün benim doğum günüm
 

bu sene yunuslar kadar özgürümmmm


Kocaman bir 365 daha bitti…

Ben bir yaş daha küçüldüm belki büyüdüm belki yaşlandım. Ne de çok şey yaşadım bu sene. Her yıl neşe ile yazdım yazılardan bu sene sadece bu kadarı çıkıyor. Biraz daha hüzünlüyüm sanki.

Eee bir yaş daha kolay mı?

Bitirdiğim yılı pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Ünlü astroglar bu 2008 yılının benim yılım olacağını söylemişti. Oysa bu yıl benim edindiklerimle onların söyledikleri arasında uçurumlar vardı. En azından bu sene neler yapmayacağımı biliyorum; astroglara inanmayacağım mesela…

Evet bu sene bir liste yaptım kendime, yapılacaklar ve yapılmayacaklar. Yapılacaklar listesinde de baş sırayı, yeni öğrendiğim ve kendimi geliştirmek için de elimden geleni yapacağım, dalış sporu var. Hayatta hiçbir şey beni bu kadar etkilememişti. Büyülenmiş gibiyim. Bence; herkes hayatında bir kere tüplü dalış sporunu denemeli. Gerçekten.

Yapılacakların bir diğer ise; bol bol yazı yazmak. Ne zamandır kalemi elime alıp şöyle bir yazamamıştım. Bu sene yazacağım. Hatta biraz daha zorlarsam ki bu yıl için en büyük isteğim bir dergi çıkarmak, hem de şöyle biz kadınları ilgilendiren, makyaj malzemesi tanıtımından uzak gerçeklere değinen bir dergi. İyi bir dergi… Böylece bununda haberini buradan vermiş olalım.

Bakalım… ( kısmet)

Her yıl hatırlanmak biraz daha önem kazanıyor. Bol mumlu pastalar önemini yitirip yerine arayan dostların o güzel seslerini duymak üfleyebileceğin her mumdan milyon kat daha önemli oluyor. Bu yıl hatırlanmak istediğim bir yıl galiba. ( Yahu yaşlanıyor muyum nedir?)

Beni hatırlayan, hatırlamayan herkese teşekkürler.

Eyy Burçtaşlarım sizlerin de doğum günü kutlu olsun. Tabii bir de benimle aynı gün doğanların.

Herkese mutluluk dolu günler dilerim.


DG Not : Bu ne yahuuu?… Bugün benim doğum günüm…. Uyan kızımmmm…..

İşte dalış sporunun bana yaşattıları : http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=120310

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..