Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '08

 
Kategori
Anılar
 

Bugün benim doğum günüm

Bugün benim doğum günüm
 

YENİLİMAN VE ADABOĞAZI


Merhaba,


Sevgili arkadaşlar sonbahar herkesi hüzünlendirir artık yapraklar daha sarı güneş daha az ısıtır, yavaşça insanlar çekilir evlerine eskiden kalabalık olan deniz kıyıların da artık tek tük insan vardır okular açılmış çocuk cıvıltıları azalmıştır.


Eylül ayı aslında en çok sevdiğim ay belki hüzün ayı derler ama bence en sakin insana huzur veren bir aydır; bir de benim doğum günüm bu aya denk geliyor, aslında eskiden seneler geçmezdi ama şimdi bakıyorum da göz açıp kapanıncaya kadar gelip geçiyor seneler.


Ben 18 yaşında gireceğim zaman çok heyecanlanmıştım, hep derlerdi ya 18 den sonra reşit oluyorsun bende sanıyordum ki o yaştan sonra her şeye ben karar vereceğim istediğimi yapacağım ya o gece ben doğum günümü kutladım sabah kalkınca bir baktım her şey ayni babam eve geç kalma dedi yani anladım ki değişen hiçbir şey yok ben asla onların gözünde büyümeyecektim.


Anneme teşekkür ediyorum beni dokuz ay karnında taşıdığı için çok sancılar çekip beni doğurduğu için bebekken başımda durduğu sütünü verdiği için bütün yaramazlıklarıma rağmen bana gülerek baktığı için ve de içindeki sevgi için beni sevdiği için ona tüm kalbimle diyorum ki iyi ki benim annemsin seni çok seviyorum.


Hala annemden çekinirim düğünlerde oynarken bile arada anneme bakardım göz ifadesinden oturmam gerektiğini anlardım. Şimdi bile gidip her şeyi danışırım iyi ki var ve de danışıyorum. Çünkü ben çok yaramaz bir çocuktum benle uğraşmak kolay değildi.


Şimdi sizinle kendim için yazdığım bir şiiri paylaşmak istiyorum.


Korkma kalbim büyüyeceksin

Bu deli kızı büyüteceksin

Ruhumun içinde gezinecek

Tüm sevgileri öldüreceksin


Yapayalnız otururken bile

İşte bu mutluluk diyebileceksin

Ya da kararmış geceye bakıp

Ne harika manzara diyeceksin


Birini sevmenin kötü olduğunu düşüneceksin

Kabusların için hayırdır diyeceksin

Sen kalbim düşe kalka büyüyeceksin

Eğer büyümek bir şeyleri öldürmekse ben büyümek istemiyorum.

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..