Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün benim doğum günüm

Bugün benim doğum günüm
 

Değerli Dostlar ;

Acısıyla tatlısıyla, bir yaşıma daha giriyorum.

Milliyet blog ailesinde olmaktan mutluyum.

2 yıllık Cumhuriyet, 11 yıllık Milliyet gazetesi serüveninden sonra birçok dostlar tanıdım.

Bazen yazılarımla, bazen şiirlerle, bazen yorumlarla aranızda oldum.

Bir çok değerli grup sahiplerini tanıdım.

Onların ve milliyet blog sayesinde daha çok dostlar edindim. Ve sesimi duyurdum.

Şimdiden yaş günümü kutlayan ve kutlayacak olan dostlarıma çok ama çok teşekkürler ederim.

Sizlerle daha nice senelere İnşallah.

Sevgi ve dostluk paylaştıkça büyür.

Parolam;

''Beni uzaklarda arama, dostların buluştuğu yerdeyim.''
olmuştur.


Ahmet İdiz...

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..