Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Bugün benim doğum günüm

Bugün benim doğum günüm
 

Kurtuluşun başladığı gün, 19 Mayıs bugün 

Cumhuriyet’imizin ilk temellerinin atıldığı. 

Gururluyum, zira doğum günüm bugün,  

Mutluluğun doruklarındayım ben, bugün 

Tüm sevdiklerim yanımda, gönül bağımda,  

Dünümden daha güzel bir gün bugün,  

Geleceğe bakıyorum ümitle, yüzüm hep güleç,  

Sevgi deryasının derinliğindeyim, kulaçlarım umuda bugün,  

Ey Ayşen! Der yüreğim; seni üzenlere gül geç,  

Götürdüğüm enginlere git bugün,  

Sakın ağlama! Geçip giden yıllarına, sarıl sevdiklerine,  

Duyguların en yücesini yaşa, sevinçli ol bugün,  

Daha yaşanacak ne muhteşem günlerin var ufukta,  

Mayıs gülüsün sen, yüzün hep gülsün, bugün ve her gün,  

Gülsün ki enerjin ve sevgin kalsın daima akılda,  

Ruhun rengârenk güllerle bezensin bugün,  

!9 Mayıs, doğum günüm benim bugün.  

Ayşen Arslangiray Kura 

19 Mayıs 2011/Kuşadası 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..