Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Bugün benim doğum günüm

Bugün benim doğum günüm
 

Doğum günüm kutlu olsun (görsel netten)


Evet, dostlar bugün benim doğum günüm,

Yaşımı sormayın, dolu, dolu geçti her günüm,

Geziyor, izliyor, okuyor, yazıyorum,

Kalemimden cesurca damıtıp, sizlere sunuyorum.

 

Her yöreyi ilgiyle, merakla dolaştım adım adım,

Mutluluğu da, acıları da, kederleri de yaşadım.

Yorulmadım, tükenmedim, hiç yılmadım,

Bildiklerimi öğrencilerime sevgiyle aktardım.

 

Gökyüzünün mavisinde çocukları gördüm hep,

Evlatlarım, torunlarım sizi çok seviyorum,

Güneşe gülümsemek yaşamaktır, biliyorum,

Umutlar, başarılar sizin olsun istiyorum.

 

NAHİDE ÇELEBİ

 

28 Şubat 2014

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..