Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '16

 
Kategori
Doğum Hikayeleri
 

Bugün Benim doğum günüm

Bugün Benim doğum günüm
 

Bugün benim doğum günüm, çünkü bülbülüne kavuştu gülüm.

**

Doğum günümüz doyum günümüz olsun

Doyasıya yaşayalım güzellikleri

Gönlümüz güzelliklere doysun

 İçimize bahar yelleri dolsun.

**

Hanemize ay doğsun; silsin gamı kederi, karanlıkları boğsun.

***

Mutluluğumuz sadece bugün değil; ömür boyu sürsün

Hiç eksilmesin neşemiz, yüzümüz hep gülsün.

 ***

İyi ki doğdun; düşünce ve duygularımızı gül ile yoğurdun, bize sundun

Öykü ve şiir oldun; yeşerttin özlemlerimizi, çiçekledin umutlarımızı

Erdem ve özverinle güvenle bakmamızı sağladın geleceğe

Seninle yürüdük yılmadan doğruya iyiye güzelliklere...

**

Bir şarkıda “Benim doğum günüm/ Bana geldiğin gündür” diyor âşık sevgilisine

Ben de diyorum ki; “Benim doğum günüm sevmeyi öğrendiğim, sevdiğim gündür,

O gün benim için bayram, düğündür.            

 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..