Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '11

 
Kategori
Güncel
 

Bugün benim doğumgünüm...

Bugün benim doğumgünüm. Kendim için kendime yazıyorum bu yazımı, kendime armağan ediyorum. 

Hayat kolay olmalı aslında. Asıl zorlaştıran insanın ta kendisi. Kendi yaptıkları ile yaşadıkları ile işini zora sokan insanın ta kendisi. 

Beklentileri yüksek belki, umduğunu bulamayınca yaşanan hayal kırıklığı, üzüntü olarak geri dönüyor. Hayat zorlaşıyor. 

Yanlış zamanda yanlış yerde bulunuyor belki, sonunda yaşanan acı kalbe saplanıyor ve hayat zorlaşıyor. 

Arıyor belki, aradığı her ne ise, bulamayınca hayal kırıklığı yaşıyor ve hayat zorlaşıyor. 

Yanlış ilişkiler kuruyor belki, acı çekiyor, mutsuzluk siniyor bedene, yüze, ruha. Hayat zorlaşıyor. 

Hayat kolay olmalı aslında. Bugün benim doğumgünüm ve bana bunları yazdıran ilham perim bana nelerden ilham veriyor? 

Hayat kolay olmalı aslında ama ne yazıkki insan kolay olanı görememekte, görse de yorumlamakta, fark etse de anlamakta zorlanıyor. 

Beklentisiz olmalı zor olsa da, doğru zamanda doğru yerde olmalı insan, aramamalı, doğru ilişkiler kurabilmeli. Sır kitapları yazmaya yada yalayıp yutmaya gerek yok, bu kadar basit bu işte. Sonra hayatın ona getirdiklerine bakmalı… 

Bazı insanlar hayat yolunda size bir süre eşlik ediyor, kısa bir selamlaşma, ne haberleşme, derinlik yok, başka bir şey yok, sadece o kadar sonrada yanınızdan yürüyüp geçiyor. 

Bazı insanlar yürüyor sizinle birlikte, belki dursanızda, yorulsanızda tutuyor ellerinizden yola devam etmenizi sağlıyor. Yürütüyor sizi. 

Bazı insanlar size ilerdeki bir hedefi işaret ediyor, sizi hızlandırıyor, güç veriyor, destek veriyor varlığıyla ve sizi daha başarılı yapıyor. 

Bazı insanlar ise yürüdüğünüz yola imreniyor, yolunuza taş oluyor, ayağınıza takılıyor, tökezliyorsunuz onlar yüzünden yolunuzda sizi yavaşlatıyorlar. Yolunuzda taşlardan kurtulun. 

Bugün benim doğumgünüm, kendi doğumgünümü kutluyorum. Kendimi tebrik ediyorum. 

Yaşadığım yaşlar için, yıllar için, yürüdüğüm yollar için, güç verdiğim insanlar için, bana güç veren insanlarım için, sevgilerim için, kahkahalarım için, gözyaşlarım için, başarılarım için, yaptıklarım için, yapacaklarım için, yaşadığım ve daha yaşayacağım duygular için, gezip gördüklerim için, göreceklerim için kendimi tebrik ediyor, kendimle gurur duyuyorum. 

Yüzümdeki ışık için, kalbimdeki aşk için, ruhumdaki incelik için, bana böylesini nasip ettiği için Allah’a teşekkür ediyorum. 

Bugün benim doğumgünüm. Yaşadığım her şeyin hakkını verebilmeyi, Haktan hakkıyla yaşanacak daha nice yılları ve yaşları diliyorum. 

İyi ki doğdun Banu. 

Sen bitanesin. 

 
Toplam blog
: 36
: 1049
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

Merhaba, Kadıköy doğumluyum. Beş yaşında başladığım ilkokul serüvenim ana kucağından ayrılan ..