Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '08

 
Kategori
Deneme
 

Bugün benim doğumgünüm

Bugün benim doğumgünüm
 

Bugün benim doğum günüm. Şaka maka derken 26 olduk. Geriye dönüp baktığımda ne çok şey bırakmışım ardımda. Ne çok acı, ne çok gözyaşı ama bir o kadar da mutluluk. Gülümseten anılar.

İyi ki yaşamışım, iyi ki yapmışım dediğim anılar. İyi ki tanımışım, iyi ki sevmişim dediğim insanlar.

Bugün benim 26. yaş günüm. Zamanın geçmediğini savunurken bir de bakmışız yıllar çabucak geçivermiş. Oysa daha dün gibi her şey yaşanılar her geçen gün daha dün gibi. Acıların üstünden zaman geçmiş, yaralar kabuk bağlamış belki ama anılar hala taptaze.

Aslında çok da yaşlı sayılmam ama kendimi büyümüş gibi hissediyorum bir süredir. Yaşımla mı ilgili yoksa artık verdiğim kararlarımla mı ilgili bilmiyorum. Artık daha sakin bakıyorum hayata. Öfkemi kontrol ederek davranmayı öğrenmeye çalışıyorum. İnsanları sevmeye çalışıyorum. Yıkılan, yerle bir olan özgüvenimi tamir etmeye. İnsanlara yeniden güvenmeye çalışıyorum. Onlar beni yıksalar da, terk edip gitseler de ben onlara yinede gücenmemeye çalışıyorum. Artık kırılmayacağım diyorum. Kendi kırık kalbimin acıları çekmeyeceğim artık diyorum.

Yeni yaşıma umutlar besliyorum. Artık bir şeyler güzel olsun hayatımda diye umut etmek istiyorum. Yeni gelen yaşla beraber yeni umutlar beslemek istiyorum. Tekrar sevmek, tekrar sevilmek, tekrar aşık olmak istiyorum. Şefkat görmek istiyorum. Sevdiğim adam saçlarımı okşasın istiyorum.

Başarılı olmak istiyorum. Yıllardır emek verdiklerimin mahsullerini bu yıl olsun toplayabileyim istiyorum.

Kalbimin kırıklarını artık onarabileyim istiyorum. Asla affetmeyeceğim dediğim insanları artık affedebilmek istiyorum. Ama sadece dilimle değil, kalbimle affetmek istiyorum.

Hayata karşı daha gülen yüzle, daha bir umutla bakmak istiyorum. Kazanmak istediklerimi kazanmayı dilerken elimde olanları kaybetmemek istiyorum. Ailem her zaman olduğu gibi yine benim yanımda olsun istiyorum. Babacığımın sıcacık güvenli omzunu hiç kaybetmeyim istiyorum.

Bugün benim doğum günüm.

Hayatımın 26 senesini geride bıraktım. Önümde uzun yıllar var. Her doğum günümde tatlı bir burukluk hissedeceğim içimde.Geçmişe özlem, geleceğe ümit dolu.

Kimi zaman hüzünlü gözlerle bakacağım geçmişe, kimi zamansa korkuyla bakacağım geleceğe ama. Bileceğim ki her şey bende bitiyor. Eğer ben güçlü olursam. Öğrenebilirsem eğer bir gün öfkemle hareket etmemem gerektiğini. Öğrenebilirsem insanlara gerektiği kadar değer verebilmeyi. Giden insanlar için yas tutmamam gerektiğini öğrenebilirsem. Hayatıma her girip çıkan insanın bana güzel anılar ve tecrübeler bıraktığını öğrenebilirsem.

İşte o zaman gerçekten büyümüş olacağım.

 
Toplam blog
: 25
: 618
Kayıt tarihi
: 12.09.08
 
 

03/12/1983 Eskişehir'de doğmuşum. Lise Mezunuyum. Şu anda bir sigorta şirketinde çalışıyorum. Kitap ..