Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '07

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün benim yaşgünüm

Bugün benim yaşgünüm
 

Bugün benim yaşgünüm...

Bir yaş daha yaşlandım demeyeceğim…

Son bekar yaşgünüm…

Yeni yaşımda neler olacak diye heyecanla beklemekteyim aslında… Evet, ben o meraklı, sabırsız insanlardanım… Özel günlerin anlamını yaşamayı seven, hatırlanıldığında şımarmayı bir borç bilen…

Geçen hafta çok sevgili arkadaşlarım İstanbul’da bekarlığa veda gecemi kutlarken bir de yaşgünümü kutladılar, görüşemeyiz diye…Hayatımda ilk kez önceden kutladım yaşgünümü ve ikinci kez bu akşam nişanlımla da kutlayacağım...

İşe geldiğimde, o müthiş çiçekleriyle başladım yeni yaşımın heyecanına, bakalım akşama neler olacak?!

Ama ne olursa olsun her şey biz insanlar için değil mi?

Mutlulukta hüzünde…

Yaşamayı keyifli hale getirmek bizlerin elinde, anın tadını çıkarmak, ertelememek…

O yüzden ortalıkta ‘BUGÜN BENİM YAŞGÜNÜM’ diye hiç çekinmeden dolaşıyorum, bilmeyenlere de duyuruyorum…

Sizler de dolaşın, sene de bir de olsa kendinizi özel hissedin. Sizin gününüz, şımartın kendinizi…

İyi ki doğmuşum…..


not:resim; beyaz fırın'dan alınmıştır.

 
Toplam blog
: 13
: 586
Kayıt tarihi
: 25.01.07
 
 

1981 doğumlu ve yükselenine kadar aslan burcuyum. Mükemmel KOLEJ yıllarının ardından maalesef ki T.E..