Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Bugün bir Mayıs anne

Bugün bir Mayıs anne
 

Yorgunkalemim


Yıllar ne çabuk geçip gitti,

Hani ben senin, bebeğindim,

Gözyaşlarınla suladığın, oğul fidanın,

Zaman mum gibi eriyip gitti,

Ben ne çabuk yaşlandım Anne?

 

Sevgiler, niye kirlendi Anne?

Aşktın sen, özledim nefesini,

Hüzünlü başım çare bulmuyor,

Akıp giden günlere saldım kendimi,

Yanağımdan öptüğün kırmızılık solmadı,

Ben ne çabuk yaşlandım Anne?

 

Ruhlar, niye kirlendi Anne?

Sevdiğime söyle, beni unutmasın,

Sevda kokulu, mektupları gelsin,

Bugün bir mayıs bayram olsun

Tutunduğum dal, karanlıkta şimdi,

Ben ne çabuk yaşlandım Anne?

 

Kardeşlerim, nerde bize ne oldu?

Yorgun kalemim, hasret sevgine

Ne niyetle, nasıl bakayım, ne diyeyim

Hep aynı tebessümle baktım resmine,

Duyduğum, en güzel şarkıydı, ninnilerin

Ben ne çabuk yaşlandım Anne?

 

Dünya, niye bu kadar kirlendi?

Kötülükler yaşanmasın,

Hiç bir canlı aç kalmasın,

Çocuklar öldürülmesin,

Analar ağlamasın diyordun,

Seni dinleyen kim Anne!

Bugün bir mayıs bayrammış

Bugün baharmış Anne!

Ben ne çabuk yaşlandım Anne?

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..