Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bugün bizim evlilik yıldönümümüz...

Bugün bizim evlilik yıldönümümüz...
 

Tarih seninle tanıştığımız ve aynı zamanda senin doğum günün sevgilim...


O gün 16 aralık salı günüydü hiç unutamam nikaha yetişmek için koşuşturduğumuzu sen de bir heyecan bende bir heyecan elimiz ayağımıza dolanmıştı sanki...

Düşünüyorum da öyle güzel geldin ki dünyama ben seninle yeniden döndüm hayata...

Sen olmadan önce, yağmurun sesi böylesine hoş duygular bırakmazdı içimde. Yağmur kötü şeylerin habercisi olacakmış gibi gelirdi bana.

Şimdi bana her yağmur seni ilk öpüşümü hatırlatıyor. Nasıl da ıslanmıştık... Gözlerini gözlerime diktiğinde " beni öp " diye bakıyordun. Öyle heyecanlıydım ki; bir türlü o ilk adımı atamıyordum. Sonra dudaklarımız buluştu, yağmur aşkımızın tanığı oldu. Yağmur artık endişe yaratmıyor bende. Ne zaman duysam yağmur sesini mutlulukla kapıyorum gözlerimi ve kendimi senin öpüşlerine bırakıyorum...

Sen olmadan önce güvenmezdim kimseye. Güven duygusuna ihtiyacım olmadığını düşünürdüm. Kime güvendiysem karşılığı hep acı oldu çünkü...

Terk edişlerin, ihanetlerin yalanların arasında yaşarken kendimi ve benliğimi koruma adına, onlar gibi olmama adına yitirdim güven duygusunu...

Güvenmezsem hayal kırıklığıda yaşamayacaktım. Üzemeyecekti kimse beni...

Hiç kimse duygularımı hoyratça kullanamayacaktı ve yaptıkları hiç bir şey beni şaşıtmayacaktı...

Şimdi birine güvenmeye duygularımı teslim etmeye ne kadar ihtiyacım varmış anlıyorum...

Kaygısızca bir sevdayı yaşamak, bir an ötesini bile düşünmeden sadece o anın içinde kaybolmak nasıl da güzelmiş... Ve sen sevgilim, varlığınla aşkı nasılda güzelleştiriyorsun yeşil umudum, deli sevdam...

Hatırlar mısın sana gelen bir paketi açmaya çalışırken bıçakla elini yaraladığın günü nasılda paniklemiştim sanki elim ayağım boşaldı akan kanı görünce sende canının yandığından bağrıyordun bu beni daha çok telaşlandırdı hemen apar topar hastaneye gittik acilde ki doktor hemen geldi yaranı görünce gülümsedi eşim benim ısrarım üzerine geldiğini söyleyince doktor bana dönüp siz kesin yeni evlisinizdir dedi hayır dedim dediğiliz uzun zaman oldu şaşırdı ben bu kadar zamana rağmen eşini bu kadar seven ve onu düşünen bir kadın görmedim dedi ve bizi tebrik ederek müdahaleye gerek olmadığını söyleyip uğurladı...

Şimdi bunuları okuyunca suratındaki hafif ve aşk kokan o gülümseyişinle bana bakacaksın biliyorum... Ve bana beni sevdiğini söyleyeceksin... Bende sana...

Beni deli bir sevdaya sürükledin hasret kaldığım duygular denizinde yüzüyorum şimdi. Dünyayı yaşanır kıldın, hayatıma yeni heyecanlar yeni umutlar ekledin, hayal etmenin ne kadar güzel bir şey olduğunu öğrettin teşekkürler sevgilim...

Dünyada herkesin bir ruh eşi var biliyorum kimisi hiç bulmadan göçüp gider kimisi şanslıdır. bulur ve mutlu yaşar. Ben de o şanslılardanım işte...

Çünkü buldum seni. Çıkmasaydın karşıma hayat boyu sürecek bir arayışın içinde olacaktım...

Her karşıma çıkana " işte bu o " deyip sarılıp yanılacaktım. İyiki varsın teşekkürler sevgilim...

Aşkımızı güzelleştirmek için çabalıyorsun, bu bana onur veriyor. Bir aşk için çaba göstermeli. Bunun en iyi kanıtısın sen... Beyninle yüreğinle seviyorsun beni. Benliğini adadın aşkımıza bil ki bende öyleyim...

Zamanı birlikte ve en iyi şekilde tüketiyoruz bu kez zaman bizim lehimize işliyor. Her anımız unutulmayacak tatlar bırakıyor. Birlikteyken huzurun , sonsuz mutluluğun ne demek olduğunu anlıyoruz... Öyle ise şükredelim mi Allaha sevgilim? Ve asıl bizi buluşturduğu için ona teşekkür edelim mi?

Sen... Yüzümdeki gülüşlerin, ellerimdeki terlemenin, yüreğimdeki deli atışın sebebi...

Her gece uykum, her sabah güneşim, yıldızım, ayım, akan kanım. Bitmeyen masalım.

Bahçedeki çiçeğim, çiçekteki rengim...

Sevdamın adresi, aşkımın menzili, içimdeki tat, yaşadığım hayat sen... Sebebim, niyetim, geleceğim, geçmişim, bilinmezliğim, kararlılığım, kararsızlığım sen...

Bitmez yolculuğum, sonsuzluğum... Sen gözüm, elim, yüreğim...

Üzülecek olsan içim erir seni bir üzen beni bin üzer... Bir yanım sana çok tutkun bir yanım bencil... Kayboluşlara vuruyorum kendimi seni üzdüğümü bilmeden... Her kayboluşum yara açıyor sende biliyorum. Ah ben ne kadar vurdumduymaz olabiliyorum bazen... Bakma bana birtanem, içimdeki aşkın büyüklüğünü ölçme sakın bunlarla.

Seviyorum diyorsam seni öyle. Gereğinden fazla " kadınım " bazen, bağışla...

Yüzünü özledim... Daha bir kaç saat önce birlikteydik halbuki. Yanımda olsan ne fark ediyor ki? Hiç tükenmiyor özlemin...

Aslında bu duygumu anlatmaya özlem kelimesi yetersiz kalıyor. Ve ben asıl buna şaşırıyorum. Seninleyken bile, özlüyorsam seni, sensizken hissettiğim ne o zaman? Başka bir adı olmalı. Adı ne olursa olsun, sevmiyorum sensizliği... Deli bir aşk benimkisi...

Sen benim hem aşk hem de hayat maceramın birinci kahramanısın. Yapacak ne çok şeyimiz var diye düşünüyorum. Ne kadarına yetecek ömrümüz bilmiyorum; ama, hayata ve aşka dair ne varsa yaşamak istiyorum seninle... Kendi tuttuğum balıkları pişirip ellerimle yedirmek istiyorum sana. Toprağın, sarı sıcak kumların, yemyeşil çimlerin üzerinde el ele; ama yalın ayak yürümek...

Akdeniz' in kıyısında hiçbir şey yapmadan saatlerce güneşin altında yatmak sonra güneşin tenimizde yarattığı acıyı serin sularda birlikte dindirmek...

Yazı severim bilirsin; ama kışın hatırını da bırakmam. Karların içinde ellerimiz, ayaklarımız morarana kadar yuvarlanmak ve sonra çıtır çıtır odun ateşinin karşısında yine saatlerce oturup sohbet etmek...

Sabaha karşı İstanbul' un bir tepesinden eşsiz Boğaz' a bakarken serin rüzgarın hafifçe titrettiği vücutlarımızı birbirimize sararak ısıtmak...

Zaman bizim elimizde sevgilim ne kadarını kullanırsak o kadar uzun olacak ömrümüz... Ve giderken bu dünyadan ardımızda yaşayamadığımız şeyleri değil, her anı birlikteliğimizle, aşkımızla dolu bir hayatı bırakacağız.

Ne dersin?

Önce yaşayıp, sonra ölür müsün benimle?

( EVLİLİK YILDÖNÜMÜMÜZ KUTLU OLSUN BİTANEM GÖLGELERİ ARDIMIZA ALDIĞIMIZ GÜNEŞİ HEP ÖNÜNDE OLAN BİR HAYATI SONUNA KADAR SENİNLE PAYLAŞMAYI DİLİYORUM ALLAHIMDAN... BENİM EŞSİZ EŞİM VARLIĞINLA VE AŞKINLA BENİ BU KADAR MUTLU ETTİĞİN İÇİN SANA MİNETTARIM... CAN YOLDAŞIM, GÖZYAŞIM, GENÇLİĞİMSİN BENİM SENİ DAİMA SONSUZ BİR TUTKUYLA SEVECEĞİM... İYKİ VARSIN VE İYKİ BENİMSİN BİRLİKTE YAŞAYACAĞIMIZ DAHA NİCE YILLARA... )
 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..