Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bugün canım sıkkın

Bugün canım sıkkın
 

çikolatalı pasta


Bu şehirde kaç gündür bahar havası var. Her yer günlük güneşlik. Sabah kuşların cilveli ötüşleri ile uyanıyorum. Yoğun kar yağışının ardından, sanki birden bahar geldi. Eh bende buna ayak uydurdum sanırım. Ne çalışmak geliyo içimden nede hesap kitapla uğraşmak.

İçimdeki düş kırıklığı böyle yapıyor beni, canım sıkılıyor. Güvenmişim ona inanmışım. Gurbetten bana gelecek diye. Geldi, geldi de bana gelmedi. Ne düşünür ne yapar. İşte sıkkınlığım bundandır. Benim değilmiş, olmasında artık. Şimdi işte hazır güneş var, deniz kenarında olmak istedim. Düş kurdum kısacık. Can dostumunda olduğu bir düştü bu. Deniz kenarına arabayı çektik, kocaman üzerinde renk renk güllerin olduğu çikolatalı pastamızıda koyduk bagaja ( tabi ben bu arada işi astım, artık patron beni kovarmı bilemiyorum ) atladık ve bastık gaza.

Deniz kenarına çektik arka koltukta da Ezgi kızımız. Bütün renkli gülleri ona ikram ettik. Bayıldı minik kuşum. Anne sarısını da yiyecem, sonra yeşil gülde benim, kırmızı da benimmm, hımmmm yum yumm çok güzel.... Altı yaşındaki bir çocuğu daha başka ne mutlu edebilir ki ! bir çırpıda bütün gülleri yedi. Afiyet olsun fıstığıma. Sıra bizde. Çatallarımızda hazır. Şöyle kocaman birer dilim yiyeceğiz. pastayı dilimlere ayırdım. İlk lokmamızı attık ağzımıza, tam tadına varacaktık ki.

Telefon sesi geldi birden. Aaaa ama ben hala dükkandayım. Evet ya ben zaten düş kurmuyormuydum. Sanırım baya bi kaptırmışım kendimi. Hadi bakalım döndüm gerçek hayata, azıcıkta olsa mutlu oldum ya. Buda yetti bana. Şimdi fatura kesme zamanı, hazır gerçek hayata dönmüşken bitireyim şu işleride, eve varayım. Şöyle tv nin karşısına geçeyim. Bütün sıkıntılarımı atayım. Yarına da bambaşka biri olarak güne başlayayım.

Hadi bakalım hoşçakal sıkıntılarım...

 
Toplam blog
: 32
: 929
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..