Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Bugün de böyleydi!

Bugün de böyleydi!
 

Ardından birşeyler yazmak istediğim gidene inat kelimelerle oynamak istediğim bir hikayem var şimdi benim. Aslında canımı yakan, ama kimseye belli etmemek zorunda olduğum yeni bir yaram daha var işte. Uzun zamandır geçmedim yazılarımın başına, farkettim ki bu duygu beni yok etmeye başlamış, benden ifade ediş şekillerimi almış. Buna dur demeliyim dedim kendime. Şimdi aşkımdan mı yazıyorum yoksa yeniden ayağa kalkışımın başlangıcı için mi bilinmez... Atlatmış olma ihtimalim nedir sizce? :) Birileri söylesin artık!! Terkedildim, İstanbul'un küçük dar sokaklarından birindeyim şimdi geceye inat yazmaktayım, çayımda bitmiş dostlar desem birileri çay koyar mı fincanıma birileri daha reddetmez benı öyle değil mi? Ya da bünyem çok mu alıştı ne vedalara, geyiklerini çevirir oldum . Son günlerde farkettim bir güzel söz okuma durumundayım. Şimdi seslensem desem ki; gelinde kurtarın benı bu bunalım havalarından, alın götürün yeni rüzgarların estiği yerlere ama istanbulun iki semti olmasın olur mu? Brisi bile duyar mı acaba? Duysa da gelip tutar mı ellerimden ...

Ne acı cevabı bilsem de söyleyemiyorum kendime işte bu yüzdendir yarın sabahı istemiyorum ben ya ...Dünler geri gelse olmaz mı? Şebelek anılarıma geri dönmek istiyorum, sabahtan başlayıp akşamla bitirmek istemiyorum günü. Ama ne yapsam ne etsemde boş değil mi? Gidenin geri geldiği görülmüş müdür? Gelse bile gerçekten unutulur mu yaralar? Bir kadın unuturmu giden birinin ardından bakış anını, Bir kadın yok sayar mı ardından döktüğü yaşları? Ben size söyleyeyim bir kadın asla unutmaz. Unutmuş gibi yapar ama asla unutmaz her gün yastıgına başını koyduğunda yinede hatırlar!!!! 

 
Toplam blog
: 16
: 508
Kayıt tarihi
: 30.11.10
 
 

1991 Malatya doğumluyum. Fatih Vatan lisesi mezunuyum. Marmara Üniversitesi Almanca İşletme bölüm..