Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Bugün de gülelim

Merhaba arkadaşlar.

Sanalda kullandığım, kullanırken eğlendirdiğim ve eğlendiğim dille size yazmak istiyorum.

Editör yayınlar mı bilmiyorum( okuduğunuza göre yayınlamıştır)

Yahu arkadaşlar şinci ben böyle net şivesine alıştım. Ne lazımsa annah bişi değilde reelde de bi bakmışın kaptırmışım net diline gidiyim. Sonam eşim bişi diyo cevabım aynen şöyle oluyo gett yawwww, ya da sesleni bana efendim diyiciğime ne lemm! diyim.

Geçen gün akşam gezmesi yaptık arkadaşlara, tabi çay servisi oldu. Çokta takılırım onlara espiri yaparım. Neyse arkadaşın eşi bana takılıyo çay içicek misiniz, dolduralım mı diyi. Bir kibar şekilde. Ben ne disem karşılığında. Yaww sen benim çayimimi sayiyiyin ahhaa aynen bele. Heç olacah şey mi. Bozuldum mu diye merak edenleriniz varısa yooo heçte bozulmadım doğal olmayı siverimde:)

Bişi değilde yaww ben İstanbul'da oturiyim, şinci ben herhangi bi yere getsem, başlasam oradaki insanlarla muhabbete, gaptırıyomuşum gine bu şiveye acep nolar halim dimezler mi yaww bu hanzo İstanbul'da mı yaşiyi.

Ehh! hanzo olmakta bi marifet.

Hele bidene tanıdığım var, gendileri avukattır. Oyh ona da bele yazmaktan bi alıştırmışım bu gonuşmayı. Geçen gün belediye başkanı telde aramış onu, başkana az galsın lemm diyicimiş, yawwww abla az galsın azımdam gaçiridim diyi. Ehh ne dimişler. Üzüm üzüme baka baka, tencere dibin gara. Vaşşş Kemal Sunal sölemi gibi oldu atasözüm:)

Şinci ben nette okeyde oynarım tanıdıhlarımızla oynarız genelde. Dört lü hee bazen kare tamamlanmaz tanımadığımız biri gelir masaya çağrı atarıhta, nese tanıdıhlar var die ben gonuşur şakalaşırım. Sonam bigün gine oynuyoz başlamışım bu şivede gonuşmaya. Masadaki yabancı beni tanımah istiyi, bende didimkine, ben bir anneyim yiterli mi sizin için? ne dise beğenirsiniz? sizce yeterli mi ?diyi. He o arada arkadaş var. Abla sen en iyisi hayat hikayeni annat. Tabii espirisine ve öylesine. Eeeeeeeeee ben gaçırırmıyım. Başladım şu tarihte doğdum, şu tarihte evlendim, şu tarihte uşahım oldu. vs. sıraliyim. Sonam annah bi bahtım özelden o kişi yazı yaziyi bağa diyiki; siz bir delisiniz ama sizle oyun oynamak çok zevkli diyi. Vayh bende arkadaşlara lemm biliynizmi ben neymişim. Adam ordan yırti gendini. Söyleme diye. Ben dururmuyum ben bir deliymişim didim hehe adam gaçtı.))))) yasık.

Gine bigün okeydeyiz masamıza biri geldi. Selam gençler diyi. Sen ne diyon, ben 56 yaşında 4 tene bebem var didim ve dirdimez gaçtı :))) tabe yalandı sölediğim. Napim yaww biz oraya oyun oynamaya giriyiz, heç uğraşamam onnarnan:)

Lemm Cemil az gül dişlerin görini.

Bu günlük bu kadar.

Hoşça ve dostça kalın.( bu arada sayın editörümüz bu bir şivedir argo olarak görmemenizi rica edicem)

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..