Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '18

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün Doğdum

Bugün Doğdum
 

NAHİDE ÇELEBİ


Evet, dostlar,  bugün doğmuşum. Yedi aylıkken dünyaya gelmişim, o yüzden aceleci olduğum için yakınlarım bana yedi aylık adını taktılar.

Kaç yaşına girdim ben de bilemiyorum. Günlerim dolu dolu geçti bu yıllar içinde çok değerli arkadaşlar dostlar edindim. Ne yazık ki bunlardan bazıları öbür dünyaya göç ettiler nurlar içinde yatsınlar.

Geziyorum, izliyor, okuyorum ve yazıyorum, Kalemimden damıtıp sizlere sunuyorum. Yöreleri merakla dolaştım adım, adım, Mutluluğu da, kederi ve acıyı da yaşadım. Yorulmadım, tükenmedim hiç yılmadım,

Kutlamalar geliyor peş peşe, Ne bulunmaz Bursa kumaşıymışım bakın şu işe. Teşekkür ediyorum tüm dost ve arkadaşlarıma, akraba ve öğrencilerime.

 NAHİDE ÇELEBİ






 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..