Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Berrak Özkan Berrocks

http://blog.milliyet.com.tr/berrocks

22 Nisan '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün düşünmek istemiyorum.

Bugün düşünmek istemiyorum.
 

Dün akşam harika bir deneyim yaşadım.  Kadıköy Old City Comedy Club’ta Komikrofon etkinliğine katıldım.  Tanımadığım onlarca insan beşer dakikalık performans sergilediler.  Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim.  Ve maalesef yine hatırladım, milletçe gülmeye o kadar ihtiyacımız var ki.  Mesela bugün için yazacak konu bile bulamadım.  Beynime reset atılmış gibiyim.  Mutluyum, rahatlamış ve huzurluyum hissediyorum.  Bunları hissediyorum çünkü hala aynı frekansta olabildiğim onlarca insan olduğunu fark ettim bir kez daha.  Onları tanımıyorum, onlar da beni.  Ama anlaştık işte bir şekilde, sevgili Yunus Günçe’nin de söylediği gibi dans ettik adeta.  Normalde yazı yazmadan önce beynimde binlerce düşünce belirir, onları toparlar ve yazarım.  Bugün yazamadım.  Dün akşam aldığım pozitif enerji ve rahatlamanın ardından düşünmek istemiyorum belki, kafa yormak anlamsız bugün. 
 
Gülmek iyidir, mutluluk candır.  Ve bizim buna ihtiyacımız ne yazık ki had safhada.  O nedenle düşünmeyin bir günlüğüne, mutlu olun, gülün, sevinin ve tanımadığınız birini sevindirin mesela.  Kötü insanlardan arının sadece bir gün bile olsa.  Çünkü çok ihtiyacımız var.
 
Bu arada, fırsatınız olursa bu etkinliğe katılın.  İnanılmaz keyif alacaksınız.  Ne yazık ki değeri bilinememiş ve muhtemelen bilinemeyecek o güzel insanları keşfedin.
 
Gülebildiğimiz nice güzel günlere,
 
Sevgiyle.
 
Toplam blog
: 36
: 240
Kayıt tarihi
: 08.04.15
 
 

Mucizelere inanan, doğa ve hayvan aşığı, %50 şeytan - %50 melek... www.berrocks.com http:..