Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '07

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün eşimin doğum günü

Bugün eşimin doğum günü
 

Eşime bu doğum gününde, bugüne kadar almak istediğim, ama alamadığım bir hediye vermek istiyorum. Bir balık burcu kadını olan hassas ve duygusal olan eşimin, bu hediyeyi çoktan hak ettiğine inanıyorum.

30. bloğumu eşimin doğum gününde yazmış olmanın, benim için ayrı bir anlamı var. Bir yaşını daha geride bırakan eşim, her ne kadar yaşlandığını düşünüyorsa da ben onu hala evlendiğimiz yaşta görüyorum. Yaşlanmak, hiçbir zaman sevginin ölçüsü olmamıştır benim için.

Bugüne kadar attığım her olumlu adımda eşimin büyük katkıları olmuştur. Belki zaman zaman, duygularımı gizlemiş, takdirlerimi içimden, tenkitlerimi ise yüzüne karşı yapmışımdır. Ama o her zaman, her konuda beni desteklemiştir. İşe giderken her sabah benden evvel kalkarak, kahvaltı hazırlamış, çalıştığı dönemlerde kendisi işten gelip, mutfağa girerken, ben televizyonda spor programı izlemişimdir. Bana yemek hazır derken, ben bir dakika şu pozisyon bitsin, sonra gelirim demişimdir. Yaptığı yemekler için eline sağlık diyeceğime, neden bu yemek tuzsuz olmuş dediğim günler de olmuştur.

İki oğlumla beraber evdeki üç erkeğin her işine yetişip, her zaman müşfik bir anne ve sevecen bir eş olmuştur. Her ailede olduğu gibi bizim de ufak tefek tartışmalarımız olmuştur, onun hassas olan kalbini de kırmışımdır. Şimdi bu doğum günü dolayısiyle, bugüne kadar yaptığım olumsuz davranışlarım dolayısiyle kendisinden özür diliyorum.

Annemin ölümünden sonra, babamın kendini sorguladığı günleri hatırlıyorum. Kendisi annemin uzun süren hastalığı döneminde kırıcı olduğunu, annemin ölümünden sonra anlamıştı. Vefatına kadar geçen 4 yıl boyunca vicdanının sesini dinlemiş ve pişmanlığını dile getirmişti. Ben de dahil, bütün eşlere tavsiyem, ufak tefek olumsuz davranışlar için birbirinizin kalbini kırmayın. Çünkü yaşam boyu, hastalıkta ve sağlıkta birbirinize destek verecek olan sizlersiniz.

İnsanların hayatlarında özel günler çoktur. Bazı kişiler bu özel günleri hediye alma angaryası olarak görürler. Aslında insanların sevgilerini göstermek için özel günlere ihtiyaçları yoktur. Ama mutlaka özel gün yaratmak istiyorlarsa her ay bir özel gün yaratabilirler. Bu özel günler, dışarda başbaşa bir yemek de olabilir. Ben şu andan itibaren eşime bir yıllık bir özel günler takvimi hazırladım. Bütün birlikte olan kişiler böyle bir takvim hazırlayabilirler. Benim özel gün takvimim şöyle;

1 Ocak yılbaşı

14 Şubat sevgililer günü

17 Mart eşimin doğum günü

8 Nisan tanıştığımız gün

Mayısın ikinci pazar günü, anneler günü

Haziran ayı çocuklarımın doğduğu ay

22 Temmuz evlenme yıldönümü

30 Ağustos Zafer bayramı (Bunu biraz abarttım ama olsun)

Eylül Şeker bayramı

29 Ekim Cumhuriyet bayramı

Kasım ayı öğretmenler günü

Aralık ayı Kurban bayramı

Ben kendime göre böyle bir takvim yaptım. Ama bu takvim sadece sembolik. Önemli olan her geçen günü sevgi dolu yaşamak ve birlikte mutlu bir şekilde yaşlanmak.

Eşim şu anda uyuyor ve ben doğum günü hediyesi olarak 30.blogum olan bu yazıyı kendisine armağan ediyorum. Umarım bu hediyemi beğenir.

Kendisine doğum günün kutlu olsun diyorum ve onu çok seviyorum.

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..