Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
Futbol
 

Bugün Fenerbahçe'liyim

Bugün Fenerbahçe'liyim
 

Bugün inadına Fenerbahçeliyim

Oldum olası şu İnglizlere sempati duyamadım. Eğlenmesini bilmezler içip içip sapıtmalarıyla meşhurlar. Yok şortlarını çıkarıp ...çlarını sunarlar, yok rakiplerine çaktırmadan tükürürler... Ayrıca kendilerini hep farklı, özel yerlerde görürler. Monarşist ve kabalar. Direksiyonları solda, burunları havada. Ha Çelsi olmayıpta bir Alman veya İtalyan takımı olsaydı farklı mı düşünürdüm?

Hayır!!!

Koyu Cimbom’lu olmama rağmen bugün Çelsi lehine iddiaya giremem çünkü Çelsi’nin rakibinin adı Fenerbahçe. Fener de türkçe bahçe de türkçe, üstelik birde İstanbul takımı. Türkçe düşünüyorum, türkçe yazıyorum. Türk’üm!!! Bugün FB’liyim. Ha unutmadan Febe diyorum Efbe demiyorum. Bu yazıyı sevgili Homeros’un “2 Nisan şakası” yazısını okuduktan sonra yazdım, aynı zamanda sevgili Homeros’a yorumum olsun :) Bu tip maçlar da sonuç itibariyle milli duygularla izleniyor. Uluslar arası arenada oynanıyor. Tabii Türkiye’nin, Fener’in bu maçları alması halinde, UEFA nezdinde kazanacağı puan veya puanlar sayesinde, bir daha ki sezonda, bu uluslar arası müsaabakalara daha fazla takımla katılma olasılığına hiç değinmiyorum.

Dediğim gibi!!! Bugün tam bir Fenerbahçeliyim. Her ne kadar en sevmediğim türk takımı olsa bile, en sevdiğim İngiliz takımından kat kat iyidir.

Blognot: Kimsede Mesut Abimin (Selek) Cennet Mahalle dizisinde “FB’li” olmaya alıştın, gibi yorumlar yapmasın. Sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..