Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Bugün gökyüzü turuncu olsun

İnce ince yağmur boşalıyor gökyüzünden. Etraf sırılsıklam. Belli ki gökyüzü ağlamış üzüntüsünden. Sabahın ilk ışıkları yansımıyor yeni güne her yer karanlık...

Açılan her şemsiye kaybolan anılar kadar yıkık. Yazdığın her satır rüzgârın sessiz gelen soğukluğu kadar derin.

Kime bu küskünlüğün sitemin sevgili? Bırakıp gittiğim gün ardımdan gelmeyen sen değil miydin? Aramayan, sormayan biz diye başlayan cümleleri sen.....ben.... diye bitiren sen değil miydin söyle?

Korktun bize ait bir hayatı paylaşmaktan. Sadece sen bildin sevdiğini öylece uzaktan. Sakladın her şeyinle birlikte kendini sevdiğin o kadından! Yakınıma gelemedin ki usuldan.

Cesaret edemedin bu gözlere bakmaya. Dokunamadın sana açılan kapılara. Karar veremedin bir adım ileri atmaya. Gelgitler yaşadı sevdan, bu yüzdendir gelemedim ardından..,

Şimdi pişmanlıklar fayda etmiyor yaralarına. Haykırışların duyulmuyor buralarda, ağlama. Sessiz çığlıkların önemi yitik bağırma ve kirlendi yaşananlar sevgili anla...

Başka ellere değdi ellerin. Başka gözlere baktı gözlerin. Ruhun hala burada olsa da kim bilir neler fısıldadı sözlerin. Nedendir hala bu anlamsız gelişin söyle? Ne gitmeyi başarabildin ne de tam olarak gelebilmeyi!

Gözyaşlarım sel oldu akıyor sensizlikten demişsin. Ve beni hiç sevmedin diye eklemişsin. Öylece baktım ve düşündüm. Ne tuhaf dedim maziye dalarak. Ona hiçbir şey hissettirememiş olmak ne kötü.

Kendini anlatamamak. Anlaşıldığını düşünerek yıllarca avunmak… Böylesine bir sevdaya ait olamamak ne kötü..,

Anılarımı lekeleme güzel gözlü adam. Bıraktığın gibi kalsın konuşma. Kurduğun her cümlede sevdam ağlıyor. Üzerimde taşıyamayacağım kadar ağır bir yük yoluna devam ediyor.

Bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olur üstüne yağar ve rengârenk gökkuşağı yağmurdan sonra çıkar derler. İçimde azda olsa bir umut hala bekliyor.

Anlamıyor ve anlamamak için ısrarla direniyorsun, ama bu kız çocuğu sabırla gökyüzünün tüm renklere bir anda bürüneceği o günü düşlüyor...

 
Toplam blog
: 12
: 610
Kayıt tarihi
: 25.05.12
 
 

Pınar Elmas 6 Mayıs'ta İzmir'de doğdu. İzmir Karşıyaka Lisesi'nden sonra eğitimini Kocaeli Üniver..