Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '11

 
Kategori
Öykü
 

Bugün hala söylemedin

Bugün hala söylemedin
 

BUGÜN HALA SÖYLEMEDİN...

Her sabah öpücüğünle uyandırırsın beni. Kondurduğun tatlı buseden sonra o şimdiye dek binlerce kez duyduğum ve milyonlarca kez duysam da usanamayacağım o güzel söz dökülür dudaklarından; "Seni Seviyorum ve hep seveceğim". Güne güzeller güzeli sevgilimden bu kadar anlamlı bir cümle ile başlayabilmek, harika bir duygudur.

Sarılıp yatarız birbirimize. Sanki, gece bizi birbirimizden koparacakmış gibi. Sonra, kollarımız uyuşunca ister istemez birbirimizden ayrılırız. Gerçi, kollarımız sarmasa da bedenlerimizi, ayaklarımız hiç terk etmezler, sabaha dek. Yıllardır hep aynı şekilde geçti gecelerimiz ve hep aynı şekilde karşıladık tüm günleri. Sıkıntılarımızda olsa dertlerimizde, biz yine de aynı şekilde yattık ve uyandık. Sonsuz bir sevgiyle.

Ama, bugün hala evet hala söylemedin o güzel sözleri, neden? Bazen çok kıskandırırım seni, yine öyle bir hata mı yaptım. Çok mu üzdüm yoksa seni?
Neden cevap vermiyorsan neden konuşmuyorsun benimle?Ne olur çok uzadı artık bu şaka. Aç artık gözlerini aç. Ve söyleyemiyorsan bile sadece gülümse o parlak gözlerinle.

Hayır!.. Olamaz! 

 
Toplam blog
: 55
: 921
Kayıt tarihi
: 08.07.06
 
 

40 Yaşından Sonra Evet, ben yıllarca okudum, okudum. Ne bulursam, elime ne geçerse. Kırkından sonra..