Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '19

 
Kategori
Şiir
 

Bugün Hava Çok Güzeldi

Yalancı baharı andıran günün ortasında tarihin ihtişamını her gidişimde farklı yönleriyle algılamaya çalıştığım ve sevdiğim Eminönü'de bir bank'ta güneşlenirken, evli olduklarını kısa sohpet içinde söyleyen iki genç yanıma geldi ellerinde zumlu fotoğraf makineleriyle ve görüntülü fotoğraflamak üzere izin istediler.

"Neden?" diye sordum..

Bir fotoğraf derneğine üye olduklarını ve fotoğraf yarışması için çalışma yaptıklarını söylediler..

Kırmadım genç çifti ve 'olur' dedim, görüntülü aldılar.

Konuşkan genç bankta yanıma oturdu, 'abi siz sanatçısınız değil mi? diye sordu. 'yok hayır' dedim. İsrarla 'siz ressamsınız değil mi abi?' diye sordu. 'değilim' dedim.

'Ama imajınız sizi sanatçı olduğunu söylüyor'..

(içimden) 'madem ki bu kadar ısrar edildi kendimi tanıtmalıyım dedim' kendi kendime ve çantamda bulunan şiir kitabımı çıkararak 'şiir yazıyorum' dedim.

'Sanatçi olduğunuzu söylemiştim yanılmamışım' dedi ve kitabımın ismini alarak satın alacağını söyleyince, teşekkür ettim ve 'asıl sanatçi sizlersiniz zira fotoğraf sanatıyla uğraşıyorsunuz' dedim ve kısa sıcak sohpetten sonra vedalaştık.

Laf aramızda sevgili okurlarım, bedavaya kitabımın tanıtımını reklamını yaptım bu vesileyle. Gerçi kitabın baskı ve dağıtımı yayınevi tarafından yapıldığı ve maliyete katkım olmadığı için kitap satışından sadece yüzde 10 gibi bir telif hakkı tarafıma tahakkuk ediliyor ama olsun. Amacım çok sayıda okuyucuya ulaşmasıdır.

Toplum olarak şiir'e ilginin az olduğu istatistikler söylüyor. Eğer yıl sonuna kadar tiraj adeti yüksek olursa mezun olduğum lise'ye piyano satın alacağım.

Ne güzel bir gündü. Sanatçi bile olduk bugün :)

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..