Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün içimden geçenler

Bugün içimden geçenler
 

Bugün içimden geçenleri iyi kötü dile getirmek istiyorum. Blog yazmaya başladığımdan bu yana çok değişik heyecanlar ve mutluluklar yaşamaktayım, kimi zaman ayağım yerden kesiliyor sanki. Oturup içimden geçenleri kısacık da olsa kaleme döktüğümde öyle değerli insanlardan öyle ufkumu açan derinden derine düşündüren yorumlar alıyorum ki bunlar beni mutlandırıyor umutlandırıyor hızlandırıyor yüreklendiriyor....

Ayrıca yazanları okudukça da bilmediklerimi öğreniyor öğretiyor çok çeşitli konulardan haberdar oluyor coşuyor zaman zaman da taşıyorum... Velhasıl dostlar yazmak güzel sizlerden değerli yorumlar almak güzel sizleri okumak çok daha güzel. YOLUNUZ AÇIK OLSUN YAZAN ELLER OKUYAN GÖZLER DERT GÖRMESİN VE HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN... HEPİNİZE SELAM OLSUN...

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..