Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '07

 
Kategori
İnançlar
 

Bugün mükemmel birgün olacak

Neye inanmak isterseniz o gerçekleşir. Bir şekilde çağırır, kendinize doğru çekersiniz düşündüğünüz ve inandığınız şeyleri. Bunu aslında hepimiz içten içe bilir ve yaşadığımız olaylarla bunu fark ederiz. Ama inanmamız için ille de birilerinin bize bunu "popüler" bir şekilde satması gerekmektedir. Bakınız son yıllarda yayınlanan ve meşhur olan bu tip düşünce gücünün mucizevi hikayesini anlatan kitapların en son örneği "SIR" ya da İngilizcesi ile "The Secret" bu düşündüğünüzü kendinize doğru çekme olayına ÇEKİM YASASI adını vermiş. Biz yıllardır bunu zaten tekerlemelerimizde, çocuk şarkılarımızda bile söylemiyor muyuz? Şimdi benimle birlikte şu şarkıyı mırıldansanız çocukluğunuza dönüp hatırlarsınız. İYİLİK YAP, İYİLİK BUL. KİM KAZANMIŞ KÖTÜLÜKTEN.

Çekim yasası, pozitif gücün büyüsü, telepati ya da siz buna ne isim vermişseniz tecrübeleriniz ve ileride tecrübe edecekleriniz inanın bana sizin istediklerinizden başkası olmayacaktır.

Neye inanmak isterseniz o gerçekleşir.
Berbat geçen son aylarıma inat ben pozitif gücün büyüsünü seçtim. Polyannacılık mı ne derseniz artık ben iyi düşünmenin kendimi gerçekten de iyi hissettirdiğini bir kez daha keşfettim. Bir kez daha diyorum çünkü insan o kadar çabuk unutuyor ki, bazen bildiğiniz şeyleri tekrar tekrar tekrar tekrar yaşamanız ve hissetmeniz gerekebiliyor doğruluğunu anlamanız için.

Ben şanslıyım gördüm bunu bir kez daha. Aranızda da belki bu şansı tekrar yakalamak isteyenler vardır. Hadi kalkın ayağa, uyanın artık. Çok güzel bir gün sizi bekliyor. Tıpkı beni beklediği gibi. Günaydın diyerek uyandım bu güzele, şükrederek kalktım yatağımdan, dünyanın en mutlu en şanslı insanı benim dedim kendime, sıcacık yatağımdan az uyusam da uykumu almış olarak, sağlıklı bir şekilde kalkmak yeni doğan güne merhaba demek, yepyeni bir günü daha sevgiyle umutla karşılamak ne güzel. İnsan daha ne ister ki?
Birazdan spora gideceğim, oradan çıkıp işime, yolda radyo dinleyeceğim. Modern Sabahlar programının jingle'ına bağıra bağıra eşlik edeceğim ben de. BUGÜN MÜKEMMEL BİRGÜN OLACAK, DÜN OLMADIYSA BUGÜN OLACAK.

 
Toplam blog
: 12
: 2743
Kayıt tarihi
: 27.06.07
 
 

73 doğumluyum. 90'da Ankara Bahçelievler Deneme Lisesi'ni, 95'te Ankara SBF İşletmeyi bitirdim. 12 y..