Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

15 Şubat '07

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Bugün ne günü yine oğlum?

Bugün ne günü yine oğlum?
 

Anam yerinden zor kalkti. Televizyonun sesini acmak icin. Televizyonda bir haber var. Minnesota'da bir lokanta 50 yillik evlilere bedava "sevgililer gunu" yemegi veriyormus. Elele tutusmus ihtiyarlar, kuyrukta bekliyorlar. Anam sordu:

-Bugun yine ne gunu oglum?

-Sevgililer gunu ana...

-Hani analar gunu gibi mi?

-Evet...

Anlattim biraz. Sen Gaye'ye ne alacaksin, dedi. Bilmem ki...

Ciktim disari. Cebimizde yirmi dolar var. Uc sevgili. Yirmi dolar. Adam basi yediser dolardan birseyler alirsak...

Uc sevgili: Gaye, Yagmur ve Anam...

Anami saymazsak, diger ikisi muhakkak bir sey bekler. Ne bileyim? Kucuk bir kutu "kalpli" cikolata. Bir cicek. Veya; birbirine sarilmis iki kucuk ayi...

Yagmur'a kalp seklinde bir top aldim. Ici seker dolu.

Gaye'ye kirmizi bir gul. Cikolatadan yapmislar. Ikisi 12 dolar tuttu.

Anama da, saksida bir cicek. Kirmizi kirmizi kucuk cicekler. Adini bile bilemedim.

Yagmur goklere sicradi. Gaye cok sevindi. Anam cicegini gunesi gorecek sekilde masasinin kosesine yerlestirdi...

Sevgililer gununuz kutlu olsun...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..