Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

15 Mayıs '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün ne istiyorsam yapabilmeliyim

Bugün ne istiyorsam yapabilmeliyim
 

İnternetten alıntı.


Merhabalar,

Bugün benim doğum günüm, 15 Mayıs 19.., günlerden Pazartesi, haftanın ilk günü, hoşgeldin diyor ailem kalabalıkça, sevinç gözyaşlarıyla ve gülümseyerek hoşbulduk diyorum.

BUGÜN NE İSTİYORSAM YAPABİLMELİYİM

Bugün her ne istiyorsam yapabilirim,
Dünyayı istediğim renge boyayabilirim,
Her tarafı bembeyaz yaparım,
Saf, temiz ve berrak
Belki de, mavi mavi masmavi,
Tıpkı gözlerim gibi,
Mavi bakarım mavi görürüm.
Belkide gökteki yıldızları aşağıya indirebilirim,
Işıl ışıl olmasını sağlarım dünyamın,
Kırmızı, mavi, yeşil, sarı, beyaz siyah renkler gibi,
Bugün ne istiyorsam yapabilirim,
Çünkü doğum günüm benim.

Bugün ne istiyorsam yapabilirim,
Belki yalnızlıktan bir saltanat kurabilirim,
Belki de kalabalığın içine karışarak,
Sevgimden her birine birer avuç dağıtabilirim,
Belki bugün bir hikaye yazabilirim,
Hikayemde herkesin mutlu olmasını sağlayabilirim,
İnsanların el ele, kol kola kardeşçe gezmelerini,
Kavga ve kırgınlık olmamasını isteyebilirim.
Bugün ne istiyorsam yapabilirim,
Çünkü doğum günüm benim.
15 Mayıs Doğum günüm benim.

Size doğum günüm için yazdığım şiirimle seslenmek istedim.

Sağlıklı ve mutlu günler hepinize,

Sevgilerimle,

HÜLYA-Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...