Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '09

 
Kategori
Blog
 

Bugün niye çok okunmuyorum?

Bugün niye çok okunmuyorum?
 

Ne zamandan beri adımı en iyiler listesinde göremiyorum.

Bir zamanlar alıştığımdan olsa gerek bu konu benim canımı sıkıyor.

Her sabah siteyi açtığımda “Bugün en çok okunan” Blog ve Yazarlar katagorilerinde ismimi görmek hoşuma gidiyordu.

Onun verdiği sevinç ve haz ile yeni bir blog yazıyordum.

O blog ise, diğer günün en çok okunan blogları arasında oluyordu.

Uzun süre verdiğim yazma aralığından mıdır? Nedir.

Bilemiyorum ama, bu durum rahatsızlık veriyor.

Kendi kendime soruyorum.

Acaba kalemim mi zayıfladı?

Eskisi kadar iyi konu mu bulamıyorum?

Ara verdiğim dönemde okuyucuların ilgisi başka yönemi kaydı?

Yoksa MB baronları benim okunmamam yolunda çaba mı sarfediyor?

Bunların hepsi olabilir, hiç biri olmayabilir.

Ama sonuç olarak okunmuyorum eskisi kadar.

Sizden bir ricada bulunmak istiyorum.

Birkaç yazımı inceleyin ve okunmama sebebini yazın.

Bu beni mutlu edecek.

Saygılarla…

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..