Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Bugün Oğlum 3 yaşında

Bugün Ömer'im 3 yaşında,

Kelimeye dökemediğimi yazmak istedim.


Çok istedim bir oğlum olsun, hayalimdi. 30 yaşında doğurdum. Uyandığımda tek gözüyle bana bakıyordu. Yaşayana anlatmak çok daha kolay, yaşamayan ve isteyen herkes için dualarım sonsuz.

Mucize demiştim ilk öğrendiğimde hamile olduğumu, evet bu bir mucize olmalı....

Hergün bu mucizelere biri daha katıldı, eklendi büyüdü, doğdu, 3 yıldır benimle hergün beni şaşırtarak büyüyor.

Kaybetme korkusuyla bazen "Hayır O benim değil, O sadece bir emanet diyorum." ama içimdeki hiç dolmayan bir bardak gibi, doyamıyorum sevgisine, kokusuna, bakışına.

Seni Seviyorum Ömer. Sen hep benimle kal olur mu. Hep kollarımda, hep göğsümde, mutluluğumda, sağlıcakla.


 
Toplam blog
: 23
: 1189
Kayıt tarihi
: 16.12.08
 
 

1 Mart 1975 İstanbul doğumluyum. Özel bir sağlık kuruluşunda pazarlama alanında çalışıyorum. ..