Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Bugün oğlumun doğum günü ben üzgünüm

Bugün oğlumun doğum günü ben üzgünüm
 

Hem sevinçliğim. Hem hüzünlüğüm.
Oğlum büyüdü ben yaşlandım.
Hayata inişlerle, çıkışlarla, katlandım.
Oğlumu büyüttüm.
Askerliğini yaptırdım.
Oğluma bir gelecek veremiyorum
Neden? Gidişatımız iyi değil
İşsizlik aldı başını gidiyor
Ekonomik kriz var diyorlar...
İşsizliğe bir çözüm bulmak yerine
İşçi çıkartıyorlar
Kapıya gelip oy istemeyi biliyorlar
Haberlerde gördüm
Kömür dağıtıyorlar

Neden?
Yoksulara ne yoksulu
Oy almak için reklam yapıyorlar...
Bugün oğlumun doğum günü
Ben?
Gelecek için üzülüyorum.


 
Toplam blog
: 56
: 2141
Kayıt tarihi
: 20.10.08
 
 

Ben ev hanımıyım. 44 yaşında 22 yıllık evliyim. İki oğlum var. Zonguldak doğumluyum. Orta ve lisede ..