Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Bugün pazar ve ben seni hiç özlemedim

Bugün pazar ve ben seni hiç özlemedim
 

alıntıdır


Bugün pazar...

Bugün, beni ilk defa

Güneşe çıkardılar.

Ve ben, ömrümde ilk defa

Gökyüzünün

Bu kadar benden uzak,

Bu kadar mavi,

Bu kadar geniş olduğuna şaşarak,

Kımıldamadan durdum

Sonra, saygıyla toprağa oturdum,

Dayadım sırtımı duvara

Bu anda;

Ne düşmek dalgalara,

Bu anda;

Ne kavga, ne hürriyet, ne karım.

Toprak Güneş ve Ben...

Bahtiyarım...

Nazım Hikmet

<> <> <> <>


Nazım Hikmet'ten miş meğer seni her pazar özleyişim.

Bugün Pazar şiirine imiş sana olan sevgim.

O dizelerdeki özlemeymiş, seni özledim zannedişim.

<> <> <> <>

En çok pazarlar zorlar insanı ayrılıklardan sonra. Nedendir bilmem gidişlerinden sonra pazarı beklerdim, boşluğunun yarattığı özlemi dinlemek için. İBirde brahim Sadri'yi dinlerdim "Bugün pazar ve ben seni çok özledim" derdi şiirlerinde en acılı sesiyle.

Beraber oturup sana söylerdik. Sen bilmezdin ama ben hep bu şiiri senin için dinlerdim.

Ne mevsimin önemi kalırdı, ne o yaz güneşi eskisi gibi ısıtırdı. Sen giderdin ve ben hep beklemelere kalırdım. Ertelenirdim ama üzülmeden beklerdim.

Yeni bir seneye hazırlanırdım gidişlerinin ardından. Kış gelirdi göz açıp kapayıncaya kadar. İlk yağmur düştüğünde inanırdım gerçekten gittiğine.

Biz senle hiç yağmur altında ıslanmadık ki...

Hep yazlar ortaktı senli benli sohbetlere.

Günler bir şekilde geçerdi işte. Birgüne sığdırılacak koca bir özlem beslerdim.

O bir gün gelsin diye 364 gün beklerdim.

Her pazar bıkmadan, usanmadan hatta hayıflanmadan özlerdim.

<> <> <> <>

Şimdi bakıyorum senli benli günlere, sızlamıyor artık burnumun direği

Ve acımıyor kalbim o gidişlerin, kaybedişlerin özlemiyle.

Bugün pazar ve ben seni hiç özlemedim.

Üzgünüm özleyemedim.

Oysa ben seni özlemeyi de severdim.

Sen kadar vazgeçilmezdi sana olan hasretim.

Zaman ne tuhaf bilmeceymiş böyle.

Bende ki seni bitirdi işte.

Şaşıyorum şimdi o pazarları düşündükçe.

Çok çabaladım haftalardır ama bugün pazar ve ben seni yine özleyemiyorum işte...

http://www.youtube.com/watch?v=JZw_uCIICDU

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..