Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Bugün Pazar

Bugün Pazar
 

..


Bu gün pazar..
Ve aklımda yine sen var,
Hani bir tabloya benzetmiştim seni
Garçona la pipe,
İrises,
yada Mona Lısa
Aslıda değilsin
Sen çok daha eski,
çok daha değerlisin
Oysa;
Yetmiş Milyona garçona la pipeyi,
bilmem kaç milyona Mona Lisayı alabilrsin.
Oysa sen;
sen, paha biçilemezsin..
Yok sen bir değerle özdeşleştilirlemesin
Yok sen bir tablo değilsin..
Ama sanırım anlatabilirim.
Diyorki şarkı ;
Look into my eyes, you will see
Gözlerimin içine bak görebilirsin.
Benim için ne ifade ettiğini,
yada ruhuna eğil, hissedebilirsin.
Söyleme bana bunun denemeye değer olmadığını,
biliyorsun bu doğru, herşeyi yaaprım senin için
.................................
Yıldızları dizerim gökyüzüne
Senin isminin harflerini oluştursunlar diye.
Güneşin olamam ama,
Güneşinde yıkanan bir mecnun olabiirim
Yada bir köle
Ama bir adım olmalı benim.
Bişey demelisin bana,
bir saksı,
bir çiçek,
yada bir Köpek.
Böylece bir adım olur benim
Beni seversin böylece
Diyorki şarkı;
There's no love, like your love
Senin aşkın gibi aşk yok.
Ve başka hiç kimse sana benim gibi aşk sunamaz..
Eğer sen orada değilsen hiçbir yer yok.
Her zaman ezelden ebede,
bana bunun denemeye değer olmadığını söyleme

 
Toplam blog
: 16
: 588
Kayıt tarihi
: 21.01.12
 
 

1972 Yılında Rize'nin şirin İlçesi İkizdere'nin Bayırköy'ünde yağmurlu bir Cumartesi öğleninde gö..