Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '10

 
Kategori
Deneme
 

Bugün Seni Affettim Zaman

Bugün Seni Affettim Zaman
 

chezsams.blogspot.com


Geçti... Bugün de geçti. Seni düşünmedim. Bol bol müzik dinledim. Face’deki arkadaşlarım mest oldu her bir klip paylaştığımda. Arada; huyum kurusun, kurdum meseleleri biraz da. Ama sus çaktırma! Hatta değildin. Bir ufak bir merhaba dedim. İyi ki meşguldün, yanıt vermedin.

Artık utanıyordum ya yazılarımdaki damarlardan; sen bile söyledin! Kuruttum hepsini! Hepiniz rahatlayın!

Bugün salt anı yaşadım. Akışına bıraktım. Sen yoktun bugün yanımda yalnızlık. Duyuyor musun?

Neşeliydim. Dans bile ettim. Ne güzel dünyalar getirdim önüme bir bir. Kumsalda yanan ateş başında kumlarda yalınayak... Bembeyazdı kum. Deniz derindi. Yakamoz vardı elbet. Çıplak suya girmedim. Ben sadece ateşi hissettim. Gözlerini çek üstümden! Çakmak çakmak o kara gözlerin... Gidin başımdan!

Ben bugün kuzeydim, doğuydum, güneydim. Maya uygarlığının takvimlerini gezdim bugün. Orada da sen vardın ya! Sen ey zaman! Ne yamansın!

Şiirlerimi okudum bugün arkadaşıma. Şarkı da söyledim. Sesim güzel ya... tüm benleri topladım bugün tek tek yanıbaşıma. Gülüştük. Eğlendik şöyle başbaşa. Sıkı sıkıya sarıldık. Oh be! Ne ala! Rakımı da içtim. Cigaramı da tüttürdüm. Nasıl güzel bir kaçamak!

İstersen bırakalım bu macerayı burada demiştin ya... Bırakmayalım! Ben seni yaşamalıyım.

 
Toplam blog
: 86
: 3134
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

Marmara İng. İşletme mezunuyum. Pazarlama bölümünde uzmanlaştım. Reklamcı olmak istiyordum. Olmad..