Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bugün senin doğum günün çocuk

06.03.2010  

Bugün senin doğum günün çocuk,  

Zannetme ki unuttum  

Yalnız ve zor zamanlar geçiriyorum şu günlerde, bir de çok kırgınım  

Bu sebeptendir seni aramayışım  

Sabah geç uyandım ve her zamankinden fazla yedim kahvaltıda, günlük cilt bakımımı yaptım. Pazar gününün miskinliğiyle televizyonun karşısında uzanıp, başım dönene kadar gezindim kanallarda, sıkıldım sonra yalnızlığımdan hem de kimsesizliğimden. Bir arkadaşımın telefonuyla kendime gelmeye çalışarak, bir yandan dışarı çıkmak için hazırlandım bir yandan da sanki sen varmışsın gibi dışarı çıkmak için izin istedim senden. Biliyorsun ya hayatımda ilk kez izin almak zor gelmiyordu bana. Makyajımı yaptım, saçlarımı senin istediğin gibi dağınık bıraktım. Dışarıda yağmur başlamış, şemsiyeni unutma dediğin konuşmalar epey aklımda kalmış ki istem dışı şemsiye almışım yanıma, oysa ben yağmurda ıslanmayı hep sevmişimdir. Yürüdüm çokça yürüdüm hem de, göz doktoruyla randevum vardı ama sanki ben sana geliyor gibi koşar adım yürüdüm. Gözlerimde hiçbir değişiklik olmamış yine uzağı görmekte zorlanıyorum birde alerjim artmış yine göz damlası yazdı bunun için doktor. Çıktım yağmur hafiften hızlanmaya başlamış, yürürken sigara içmeme kızardın ya bu sefer seni dinlemedim bir sigara yaktım parkta doğum günün hatırına.  

Bugün senin doğum günün çocuk  

Zannetme ki unuttum  

Beni yalnız bırakıp gittiğinden beri, içimde bir yerlerde nefret büyütmeye çalışıyorum sana, yoksa dayanamam ararım seni biliyorum. 

Bu sebeptendir seni aramayışım  

Filmin 16.00 seansına yetişebildik, gösterimin son haftası basında çok iyi eleştiriler vardı filmle ilgili, izledim haklılarmış çok iyiydi film seninle yaşadıklarımla alakalı yaşadığım pişmanlığın birazı kadar bile pişman olmadım. Esas oğlan ve kız aslında başından beri aşıklarmış birbirlerine; çocukluk aşkı, yıllar sonra karşılaşırlar, aşkları kaldığı yerden ancak başka hayatlar yaşarlarken çıkar karşılarına. Filmin sonunda oğlan hastalanır ve aynı anda kızda kaza geçirir tesadüf bu ya aynı gün aynı hastanede dünyaya gelen iki aşık bu seferde aynı gün ölümle mücadele ederler. Birinin annesine yaşattığı doğum sancısı yüzünden yaşanılan küçük bir kaza diğer doğmamış bebeği kurtarır işte ölüm anında ise bu görev daha dünyaya gelmemiş hayatı kurtulan bebeğe düşer bu sefer hayatının aşkını kendi kalbi ile kurtarır kız. Filmin son sahnesinin müziği Şebnem Ferah’tan geldi Hoşça kal diyordu, sanki ilk kez dinliyormuşçasına hüzünlendim gözlerim doldu, sanki ben de sana ilk kez veda ettim diğer vedalarımı unutarak. Aklımdaydın, yanımdaydın, ellerinden tutup boynunda izliyordum filmi izlerken de bir yandan seni içime çekip bir yandan da bütün yaşanılanların sahte olduğuna inandırdığın için öfkelenip kahrediyordum sana.  

Bugün senin doğum günün çocuk  

Zannetme ki unuttum 

Bu filmi birlikte izleyebilirdik, daha bunun gibi birçok yaşanacak hayata izin vermedin, küskünüm sana  

Bu sebeptendir seni aramayışım  

İçimde tarifsiz bir ölüm var bugün, daha önce keyif aldığım hiçbir şey mutlu etmiyor beni, seninle defalarca önünden geçip ama bir türlü oturamadığımız kafeteryada oturduk üç kişiydik masada ama birden biri daha geldi ve bir başkası, sonra bir başkası daha ve sonra binlerce kişi oldu masada. Tanıştığım her yeni insan ile senden habersiz konuştuğumda kendimi suçlu hissediyorum sanki seni aldatıyormuşum gibi, ne konuşulanlardan tat aldım nede filmin etkisinden çıkabildim. Aşk tesadüfleri sever mi bilmem ama ben seni çok sevdim ancak ne sen beni nede aşkımı sevmişsin, yazık.  

Bugün senin doğum günün çocuk 

Zannetme ki unuttum  

Kaç kez elime aldım telefonu arayıp sesini duymak için, özledim seni, kokunu, nefesini özledim demek için, seni hala sevdiğimi affettiğimi söylemek için kaç kez aramaya yeltendim ama yapamadım. Sonra hatırladım beni ellerinden nasıl umursamazca düşürdüğünü, kalbimi milyon kere aynı yerden kırdığını, gözyaşlarımı, bize yapmaman gereken her şeyi defalarca umursamadan yapışını ve Masalımızı 

Bu sebeptendir seni aramayışım 

Yağmur şiddetini arttırmıştı, ayaklarım ıslaktı eve girdiğimde telaşla bir şeyler yiyip sanki seni görecekmişim de bu sefer beni terk ettiğini yüzüme söyleyecekmişsin gibi tarifi olmayan bir acı kapladı içimi. Saat kaçtı, akşam mı olmuştu, yağmur yağıyor muydu hala, evde kimler vardı hiç bir şey umurumda değildi doğum gününde yanında olamayışımdan başka. Şimdi yanımdasın birlikte uzandık yatağa, kulağına doğru eğildim kısık bir sesle fısıltıya yakın seni ne çok sevdiğimi söyledim, beni daha fazla sevginsiz bırakma dön artık dedim ama sen hiç ses vermedin bana duymadın hıçkırıklarımı, son kez gözlerinden öptüm gözlerimi kapadım uyumak için… Biliyorum bugün senin doğum günün çocuk ama uyumalıyım çünkü sen gittiğinden beri hiçbir nedenim ve hevesim kalmadı yeni bir sabaha uyanmak için bu yüzden her sabah geç kalıyorum hayata. Şimdi hoşça kal göz bebeğim hoşça kal nefesim.  

Bugün senin doğum günün çocuk  

Zannetme ki unuttum 

Seni çok seviyorum ama biliyorum ki bir daha asla devam edemeyeceğiz kaldığımız aşktan  

Bu sebeptendir seni aramayışım 

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ÇOCUK 

 
Toplam blog
: 28
: 490
Kayıt tarihi
: 28.05.08
 
 

Kim olduğum çok da önemli değil hayatın içinde ufacık bir nesne, ya da bir kelebeğe göre şanslı bi..