Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün sevgili eşimin doğum günü

Bugün sevgili eşimin doğum günü
 

Bu şiirimi " One More Cup of Coffee " adlı parçayı dinlerken ilham aldım ve Sevgili eşim Seçil'in bugünkü doğum günü namına yazdım. Beğenmenizi umut ediyorum. Bugün o sebepten dolayıdır ki biraz mahzun ve romantiğim.


Sen ıssız çöllerimde açan çiçeğimsin

Sen yalnız dünyamın neşesi , ışıltısısın

Sen yaşantımın en tatlı melodisisin

Sen sebebim, sen meleğimsin.

Sen benim kelebeğim, sen benim... benimsin...


Ben seninle yaşayan en mutlu insanım

Ben senin için canımı yoluna koyanım

Ben senin, sen de benimsin

Ben dünyanın en bahtlı adamıyım

Ben seninle varım

Ben ; SEN ile sevdayım

Ben ; SEN ile AŞK'ım...

Ben; SEN'im...


Biz bir bütünüz

Biz AŞK'ız, biz yaşamız.

Biz el ele yanyanayız

Biz bir yastığa baş koyacağız

Biz ölünce bile beraber yaşayacağız

Biz sevdaya uçacağız

Biz Kerem ile Aslıyız

Biz hep yanyanayız....


DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM AŞKIM. . .

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..