Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '12

 
Kategori
Güncel
 

Bugün son gün .....

Bugün son gün .....
 

21 Aralık 2012.

Mayaların kehanet ettiği gibi sonumuz geldi mi acaba?
Kıyamet kopacaksa saat kaçta olacak ya da saatler 00.01'i geçtikten sonra yırtmış mı olacağız?
Her ne olacaksa birlikte yaşayıp göreceğiz sanırım.

Güne puslu ve kar manzaralı bir İstanbul sabahında başladım. Kıyamet ötesi bir havalimanı çalışma gecesinin ardından sabah sabah ağrımayan tek bir uzvum yok. Kolay değil tüm öğleden sonra ve gece uçak altında, kar altında aralıksız çalıştım. Çalıştık. Sabah güç bela kaltığımda anımsadım bu günün o "beklenen gün " olduğunu.

Peki bugün son günümse gerçekten ! Ne yapacağım ?

Yok ya sanırım pek bir şey yapmayacağım tek isteğim fazla üşümeden ve ıslanmadan bir çalışma günü sonrası sıcacık yatağıma huzurla girebilmek.

Kıyamet filmlerinden sahneler var gözlerimin önünde. Bir anda buzlanmanın başlaması, elektriklerin kesilmesi ya da ne biliyim belki yanardağ patlaması. İçimde hiç inanç yok galiba bu kehanete dair. Oysa ki ben yıllarca arkeoloji eğitimi almış olan ben, az çok biliyorum Mayaların bilgeliğini ama yine de sanıyorum içimdeki "yaşama güdüsü" böyle bir olasılığı hiç bir şekilde ne bilinçaltı ne üstü kabullenemiyor.
Yine de son gün olsaydı bugün diyorum...
Ne yapardım? Ne yapardınız?
Benim cevabım sadece şu olacak; sevdiklerime onları ne denli sevdiğimi söylerdim. Ve başka mı?
Bir de bugünü ıslanmadan ve üşümeden atlatmak,
Bir de bir sonraki blogumu yazabilmek ve sanırım birde sizin yorumlarınızı okuyabilmek,
Ve bir de elimdeki kitabı bitirebilmek,
Yani sanırım sadece rutinimi devam ettirebilmek isterdim.

ASIRLARI düşünecek olursak değersiz ve küçük gelebilen yaşantılarımız var belki ama; şunu unutmamak lazım sevgili dostlarım "asırları" birbirlerine ulaştırıp gelişimi sağlayan bu ufak, belki değeri tarih sayfalarında yer almamış olan yaşamlar yaşamlarımız zaten...
Tarihte hiç bir zaman bizlerden bahsetmez bahsetmesine de bizler olmasaydık ne PİRAMİTLER 'in taşları yerli yerine konulabilirdi ne de TOPKAPI SARAYI'NIN Bahçesindeki asırlık Çınarlar ekilir COLESİUM 'un ya da EFES ANTİK tiyatrosunun nefes kesen inşası tamamlanmış olabilirdi... Kısacası biz tarihin her yerindeyiz ufak, sade ve geçim kaygısı içerisinde yaşayıp ömrünü sona erdirmiş olan bizler normal insanlar.
İmza mı bırakmak istiyorsunuz bu son günde  ???

Sanırım çoktan bıraktık…..

Ha birde unutmadan!  evet;  seviyorum sizleri ve paylaştıklarımızı.
 

 

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..